Geir Kallevik Svart 25.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 25.Oktober.2006 (redigert) Slettet Redigert 25.Oktober.2006 av Scand Atlantic (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Geir Kallevik Svart 25.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 25.Oktober.2006 jeg fyller iallefall opp tanken min nå, og da er det ikke plass til kondens! Det samme gjør jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 26.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 26.Oktober.2006 Akk ja, dette er en årviss diskusjon. Det artige ser ut til at de som fyller opp tanken ikke rapporterer kondens, de har helt rett. Det artige ser ut til at de som ikke fyller opp tanken ikke rapporterer kondens, de har helt rett. Konklusjon: Sånn er det bare. Sitér dette innlegget Link to post
Anabelle Svart 26.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 26.Oktober.2006 Min erfaring når det gjelder bensin er at den kan lagres i årevis å fremdeles være brukbar. Mulig den gradvis blir litt dauere, men den blir ikke direkte dårlig. Selvsagt kan man få kondens i den, men det avhenger mye av lagring og div. forhold. Når jeg hadde påhengere fylte jeg bare etter med ny bensin på våren, ofte at det var over halv tank med "gammel" bensin. Aldri noen problemer. Har drevet en del med veterankjøretøy. Vanligvis ikke noe problem å la de stå noen år - bensinmessig sett. (motoren bør jo ideelt sett gå noen ganger i året p.g.a pakninger osv.) "Rekorden" min var når jeg hentet en moped som hadde stått ca. 15 år. To tråkk på kicken og ut å kjør. Gammel bensin, men det gikk da. Vel dette var en kuriositet og ikke en anbefalning til båtbrukere. Sitér dette innlegget MS-Anabelle III - Ramin 785 med Steyr maskin - Hjemmehavn i Tønsberg - visitaustria.no Link to post
my lady Svart 30.Mars.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Mars.2008 tusen takk for alle tips Sitér dette innlegget Link to post
Krimart Svart 30.Mars.2008 Del på Facebook Svart 30.Mars.2008 1 m3 (1000 l) luft med 100% relativt luftfuktighet inneholder ved 20 gr.C ca 17 g (17 ml) vann. http://www.nb.no/nbvev/eksternvev/html/tor...uktig_luft.html Skulle derfor tro at full eller tom tank ikke betyr noe. Sitér dette innlegget Link to post
nimbuster Svart 30.Mars.2008 Del på Facebook Svart 30.Mars.2008 Bedre sent enn aldri, my lady! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.