kennilse Startet 21.Oktober.2006 Link til dette innlegget Startet 21.Oktober.2006 Hei Har blitt lykkelig eier av en Nidelv 26. 1984 mod. Har hatt den i ca. 2 mnd. og er kjempefornøyd. Det jeg lurer på, er om noen har en grei tegning av en krybbe til denne modellen. Hadde vert greit å kunne forberede seg litt før båten står i hagen. Mvh Kennilse Sitér dette innlegget Mvh Kenneth Link to post
Espen C Svart 21.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2006 Hei det letteste er jo og snekre seg et par bukker som de fleste bruker men vist du har tenkt til og lage deg et av f.eks jern så kan du jo se på dette http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...t=66&page=3 Sitér dette innlegget Link to post
hos Svart 21.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2006 Har blitt lykkelig eier av en Nidelv 26. 1984 mod. Har hatt den i ca. 2 mnd. og er kjempefornøyd. Det jeg lurer på, er om noen har en grei tegning av en krybbe til denne modellen. Hadde vert greit å kunne forberede seg litt før båten står i hagen. Gratulerer med flott og praktisk båt Vi hadde selv en N 26 i fem sesonger. Jeg har ikke tegninger som kan være til nytte hvis du tenker å lage noe selv, men min stod støtt og godt i en aluminiumskrybbe tilsvarende den du finner hos ILAS. De kan anbefales. Sitér dette innlegget Hilsen hos Link to post
kennilse Svart 21.Oktober.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2006 Takk for svar. Det jeg tenkte på i første omgang, var å lage krybben i tre og da skulle jeg vist vinkelen på bukken fremme. Bak er det ganske greit, da bunnen flater ut. Får kanskje tenke ut en løsning der jeg kan justere vinkelen. Mvh Kennilse Sitér dette innlegget Mvh Kenneth Link to post
Ingar Svart 21.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2006 Vil anta at du får tegninger hos Nidelv. Sitér dette innlegget Link to post
fiskekroken Svart 21.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2006 Løddesøl sag og høvleri arendal kommune lager orginale transportkrybber rimlig til de fleste sørlands produserte båter også nidelv 26 Sitér dette innlegget Link to post
SRC31 Svart 21.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2006 Hei! Jeg hadde en selvlaget krybbe til min Nidelv. Den var laget av to 4 tom 4 som bunnstokker, og det var satt på sidestøtter som var hengslet med grove hengsler på midten. Bare og løfte opp og sette de fast som det passer. Sitér dette innlegget Link to post
kennilse Svart 21.Oktober.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Oktober.2006 Tror jeg går for den løsningen. Takker for gode svar. Mvh Kennilse Sitér dette innlegget Mvh Kenneth Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.