avmønstret5 Startet 22.Oktober.2006 Del på Facebook Startet 22.Oktober.2006 Oppforder din båt-seilforening til å støtte innsamlingsaksjonen "leger uten grenser" Vår forening har gitt kr 5000,- og oppforder andre til å gi. Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 22.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2006 Har gitt og gått med bøsse til leger uten grenser og oppfordrer alle båtvenner til å støtte så godt de kan. Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Espen C Svart 22.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2006 Ikke legg penger i bøssa betal via giro så kan dere trekke dette i fra på skatten Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 22.Oktober.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Oktober.2006 (redigert) Støtter absolutt din oppfordring Pjolter - og børsebærer som deg har gjort en kjempejobb. Noen båtforeninger har også nokså god råd - trå til, gi så det svir. Redigert 22.Oktober.2006 av pettersand (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 22.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2006 Ikke legg penger i bøssa betal via giro så kan dere trekke dette i fra på skatten Det er riktig, men det gjelder et minstebeløp. Var det kr. 500,-?. Har vært med som ledsager sammen min sønn i dag. Stor giverglede i duskregnet!! Jeg så ihvertfall en tusenlapp på vei ned i bøssa! Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Espen C Svart 22.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2006 (redigert) Det er riktig, men det gjelder et minstebeløp. Var det kr. 500,-?. Har vært med som ledsager sammen min sønn i dag. Stor giverglede i duskregnet!! Jeg så ihvertfall en tusenlapp på vei ned i bøssa! Hei jo det er riktig du kan lese om fradrag her http://www.legerutengrenser.no/?module=Art...enFolder;ID=476 Ps.skattefradraget gjelder selvførgelig når man gir til alle veledige formål Redigert 22.Oktober.2006 av Espentc (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
vikers Svart 22.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 22.Oktober.2006 Ga 1000,- over nettet, og 280,- i bøssa på døra. Så fikk de enorme legene/sykepleierne m/flere som gjør en formidabel innsats netto 1280,- fra meg - noe jeg betalte 1000,- for. Bare et tips til andre som skal bruke nettbanken - husk å huke av for kvittering. Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Nils Svart 23.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2006 Ps.skattefradraget gjelder selvførgelig når man gir til alle veledige formål Ikkje alle veldedige formål, men alle som står på denne lista: Godkjente organisasjonar Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 23.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2006 Litt OT iforhold til tråden men er det noen som vet hva snekka til autofil gikk for Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
vikers Svart 23.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2006 Litt OT iforhold til tråden men er det noen som vet hva snekka til autofil gikk for 250 500,- så Jan Erik dro en langbløff med sitt 300 000,- budløfte... Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
skibsplast ohoi Svart 23.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2006 Det er tydelig at leger uten grenser har høy goodwill hos folk. Har aldri sett slik giverglede. Kona skulle krysse riksveien med bøssa i hånden. Da kom det ei dame kjørende. Hun bråstoppet og kom løpende ut med lommeboken i hånden og var så gla for å se en bøssebærer. Det er ikke alltid man får den mottakelsen nei..... Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
vikers Svart 23.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2006 Ja ...alle saker er jo gode saker å støtte, men saken i år engasjerer mer enn normalt tror jeg. Naboen kom over i går ettermiddag med en pengelapp, og spurte om vi skulle være hjemme - noe vi skulle. De skulle bort, så om vi kunne gi penge for dem også siden bærerne kom til stengt dør. Her skal det gis! Og det er godt, når man ser hva disse "gale" menneskene prøver og klarer å få til. Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
vikers Svart 23.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2006 Men.....det grenser til galskap å betale 400 000 for et telefon-nummer... Sitér dette innlegget Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!! Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand. Link to post
Ingar Svart 23.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2006 Tja, rekorden for telefonnummer er 19mill. Også oppnådd ifm en vedledighetsaksjon. Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 23.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 23.Oktober.2006 Det er mange som gir veldig store summer for fine\lette Mobilnummer har jeg sett på forskjellige Mobilnummerauksjoner, de skulle bare vist at det er fult mulig og kjøpe et Gullnummer i fra de fleste Teleselskap til brøkdelen av det de har betalt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.