NOR_Gandsfjord Svart 25.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2006 Jeg kjøpte meg en brukt og billig Pioneer bilspiller til seilbåten forrige uke. Denne virket helt flott. Så ikke glem bruktmarkedet på www.finn.no! Noen (i Stavanger) var så uelskverdige å fjerne en brukt Pioneer spiller fra bilen min her for et par uker siden. Du fikk ikke med CD'ene Raga Rockers beste, Dum Dum Boys 'Gravitasjon' og et italienskkurs på kjøpet vel Sitér dette innlegget S/Y Surprise Link to post
Tine IV Svart 25.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2006 Syntes det var snakk om en billig bilradio jeg , så kommer du opp med det råe greiene .Ok de høytalerane du tenker på til annlegget dit vil jeg tru funker dårlig uten en feit forsterker . Har 2 små "hjemmehøytalere" høytalere i båten og en Blaupunkt forsterker på ca 700w . Det er ikke no topp lyd da det ikke passer så godt sammen , trur du bør finne deg et par høytalere til bilspiller .Eller legge ut noen lapper til så du for en forsterker,uten forsterker trur jeg du blir skuffa .Men det er hva jeg trur . Tror jeg går for Sony CDX-GT200[Her kunne jeg tenkt megB&W LM1 eller B&W M1 Dyrt men ... Synspunkter? Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
bliss X Svart 25.Oktober.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2006 Har tenkt på det samme Tine II Poenget er at jeg må ha høytalere som er små, og som ikke skal felles inn Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 25.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2006 (redigert) Lasse, jeg vet at jeg nå ikke er politsk korrekt, men jeg ville ha kjøpt DAB radio. Vi har det i båten (tror det er en Sony radio) og jeg har ikke angret et sekund på det. Masse kanaler med bra mottagning jeg ellers ikke får inn, og radioen er satt opp slik at den automatisk bytter til fm om DAB faller ut på den aktuelle kanalen. Høytalere er viktig for god lyd - også høytalerplasseringen. Hos oss sitter høytalerne i taket i salongen - det gir meget god lyd synes jeg. Men taket hos deg er kanskje for lekkert med teak intartsia til å skjøre i om jeg tenker meg om. Redigert 25.Oktober.2006 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
"Mathilde" Svart 25.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2006 (redigert) Har sagt det før i tilsvarende tråd(er), men gjentar gjerne tipset også her: De fleste bilspillere jeg har vært borte i må ha konstant hvilespenning for å holde på forhåndsinnstillingen på stasjonene. Ronald. Det gjelder også for Sony spillerne...ja. Slår man av hovedbryteren, er de forhåndsprogrammerte stasjonene slettet til neste gang man slår radioen på. Men det finnes en funksjon på denne radioen som jeg syntes langt på vei oppveier dette med forhåndslagring. Du trykker på en knapp i ca 2 sek, og så søker radioen opp alle stasjoner som den får inn - og lagerer disse inn under de respktive kanalvelgere. Hele operasjonen er gjort på noen få sekunder. Redigert 25.Oktober.2006 av "Mathilde" (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 25.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2006 Noen (i Stavanger) var så uelskverdige å fjerne en brukt Pioneer spiller fra bilen min her for et par uker siden.Du fikk ikke med CD'ene Raga Rockers beste, Dum Dum Boys 'Gravitasjon' og et italienskkurs på kjøpet vel Håper ikke det var din! Isåfall skal jeg kringlevri selgeren.. Det var en Pioneer DEH-415. Fikk med kablene til baksiden.. Det var en brent Cd inni, ja. Men har ikke hørt hva det er på den.. Lyktet røyk av spilleren, tydelig at det hva vert røket inni bilen som spilleren sto i. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Brutus Svart 25.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2006 Hvis du skal ha en av de B&W høyttalerne, så må du kjøpe LM-1 modellen. Ikke M1, den har lav følsomhet (85dB), det betyr at den er tungdreven og krever en forsterker i tillegg for skikkelig lyd. Sitér dette innlegget Link to post
my lady Svart 25.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2006 skal du kjøpe cd/radio så må du ikke bare se på prisen fordi mange av de radioene som sitter i spilleren blir av dårligere kvalitet til å ta imot signaler til radione din.god erfaring er philips/blaupunkt sine produkter.mange sier kjøp i sverige.men der kan du gå fem på med prisen.nei har du råd til båt har du råd til en god spiller også.lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 25.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2006 Har tenkt på det samme Tine IIPoenget er at jeg må ha høytalere som er små, og som ikke skal felles inn Har fått noen bra høytalere i bilsjappene nå som du slipper å felle inn,skal prøve dem jeg å se om det er noe å bruke.Kjenner han som driver Båt&Bil sjappe i by'n , snakka med han igår ang høytalere da mine nye er kåla etter litt for mye høy partyføring så har diskatane tatt kvelden.Di nye kassehøytalerne var små men tunge ,og tunge lover jo bra Det gjelder også for Sony spillerne...ja. Slår man av hovedbryteren, er de forhåndsprogrammerte stasjonene slettet til neste gang man slår radioen på. . Er ikke det bare og kobble den gule rett på batteriet (minne kabel) så er jo det problemet løst vel ? Sånn gjør nå jeg det og alt gjort det sånn,tar jo så godt som ikkeno strøm det . Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
NOR_Gandsfjord Svart 25.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2006 Håper ikke det var din! ..Lyktet røyk av spilleren, tydelig at det hva vert røket inni bilen som spilleren sto i. Da var det ikke min. Trodde ikke det heller altså - spøkefullt ment innlegg. Sitér dette innlegget S/Y Surprise Link to post
Concorde Svart 25.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2006 Kjøpte en JVC til 1900- med USB, greit å redigere musikken hjemme får å ta med ombord. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.