goggen Startet 24.Oktober.2006 Link til dette innlegget Startet 24.Oktober.2006 Jeg trenger å få gjort noe arbeid på teakdekket på badeplattformen. Noen som kan anbefale et firma i Oslo området? Har prøvd Gule Sider, men det var lite å hente der..... Sitér dette innlegget Bella 621DC med 175hk Mercury Optimax goggens båtblogg - en liten, men stadig større samling bilder av båter og annet... Link to post
Jon-Kåre Svart 25.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2006 Oslo trebåtbyggeri skal vel kunne dette, det er vel her west sytem stammer fra Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Gunnar Svart 25.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2006 På Holmen slipp i Asker hadde de i allefall tidligere en kar (pensjonist på frilans tror jeg) som kunne den slags arbeid. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 25.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2006 Sjekk Vollen Båtservice - Jon-Geirr. Jeg vet at de har eget snekkerverksted - men om de kan teak vet jeg ikke. Om de ikke kan teak selv er jeg ganske sikker på at de har kontakter som kan det. Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 25.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2006 (redigert) Hei Morild Marin på Vakås i Asker tildømes. Kris og Kjell har jeg brukt til vinduskarm og værdør. mvh giver Redigert 25.Oktober.2006 av giver (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
goggen Svart 25.Oktober.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2006 Ypperlig! Takk for gode forslag - da begynner ringerunden Sitér dette innlegget Bella 621DC med 175hk Mercury Optimax goggens båtblogg - en liten, men stadig større samling bilder av båter og annet... Link to post
Gutek Svart 25.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2006 Kontakt West System Norge A/S.De har sikkert kontakt med de fleste osm driver med denslags og kan gi deg tips ! Hilsen Gutek Sitér dette innlegget Link to post
Oslo Maritime Svart 25.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 25.Oktober.2006 Er også et firma på Fornebu som heter tekdekk.no eller noe sånt. Husker ikke helt i farta, men han er dyktig og driver med alle type matrialer Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.