Allan E Startet 26.Oktober.2006 Link til dette innlegget Startet 26.Oktober.2006 Hvor kan jeg få kjøpt bambus dorgestenger. De bør vær minst 5-6 meter lange og i et helt stykke. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 26.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2006 Albert E. Olsen i Larvik hadde i hvert fall slike tidligere. Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 26.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2006 Tenker du på Albert Bøe, Hulda? Ingen Albert E. Olsen i Larvik så vidt meg bekjent. Bøe, og Bugge også, hadde slike tidligere. Bugge er opphørt for lengst, og jeg tror ikke Bøe har sånt lenger. Ingen i havna hos meg som har det i hvert fall, og det er ikke fordi det ikke har vært etterspurt. mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 26.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2006 Jeg har sett at det fins slike markstenger men de er mye mindre en dette, jeg tror nok kansje at du må kjøpe den typen mark stenger som er to eller tre delt men som du bare drar ut (Teleskoplignende) vist du skal opp i den lengden. Eller så må du vel en tur på fjellet og ta med deg noen brøytepinner hjem vist de er så lange Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 26.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2006 Tenker du på Albert Bøe, Hulda? Det gikk i spinn. Albert Bøe er korrekt. Det er lenge siden jeg kjøpte. Nå ligger de og råtner bak hytteveggen i Viksfjord. Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 26.Oktober.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2006 Problemet med delte sammensatte stenger er at med 20 kroker på hvert snøre så blir de for spinkle. Hadde bambus tidliger og da kunne en kutte fra tuppen å få de så stive som en mente var riktig. Sitér dette innlegget Link to post
Dalton Svart 27.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2006 Jeg anskaffet meg to flotte bambus-stenger for noen år siden. De vokste langs veien over Hardangervidda... Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
avmønstret5 Svart 27.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2006 Det gikk i spinn. Albert Bøe er korrekt. Det er lenge siden jeg kjøpte. Nå ligger de og råtner bak hytteveggen i Viksfjord. Trygve Bø på øya, hva? Albert er vandret for lenge siden. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 27.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2006 Trygve Bø på øya, hva? Albert er vandret for lenge siden. JaaaaDaaaa, men de er like lange, Bøene.... Det heter fremdeles Albert Bøe? Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 27.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2006 Jada, firmaet heter fortsatt Albert Bøe A/S. Ikke noe tvil om det. mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
bao Svart 23.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2008 Hvor kan jeg få kjøpt bambus dorgestenger. De bør vær minst 5-6 meter lange og i et helt stykke. Tar opp denne. Noen som vet???? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 23.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2008 Stengene mine ligger fremdeles og råtner bak hytta i Viksfjord. Du må nok skaffe deg noe av norsk trevirke. Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 23.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2008 En nabo her vest hadde noe slikt i hagen, vokste som bare fy.. De ble nok mellom 4 - 5 meter førhan fjernet de. Kansje du kan plante noen selv, tar bare litt tid å få rett størrelse.. Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Hebbe Svart 23.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Februar.2008 Jeg vil tro at "langbambussens venner"kan være deg behjelpelig med å kunne skaffe den bambus du trenger. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.