power Startet 27.Oktober.2006 Del på Facebook Startet 27.Oktober.2006 Som flere her på båtplassen så satte jeg i gang med og støpe om instrumentpanelet . Før start Sitér dette innlegget Link to post
asunde Svart 29.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 29.Oktober.2006 Det ble utrolig fint... Sitér dette innlegget Link to post
Boywonder Svart 29.Oktober.2006 Del på Facebook Svart 29.Oktober.2006 Det må jeg si... Utrolig bra jobb! Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
asunde Svart 1.Desember.2006 Del på Facebook Svart 1.Desember.2006 Brukte du GelCoat på instrumentpanelet eller bare maling? Sitér dette innlegget Link to post
power Svart 1.Desember.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Desember.2006 Brukte du GelCoat på instrumentpanelet eller bare maling? Det er 3 strøk med polyritalakk som er slipt ned med 2500 papir som igjen er polert med maskin Sitér dette innlegget Link to post
mitsu Svart 2.Desember.2006 Del på Facebook Svart 2.Desember.2006 Meget godt resultat! .Krever planlegging og innsats.. Neste prosjekt da? Sitér dette innlegget Link to post
kortvarig(båt)håpløs Svart 3.Desember.2006 Del på Facebook Svart 3.Desember.2006 rett og slett megatøft.... Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 3.Desember.2006 Del på Facebook Svart 3.Desember.2006 Meget bra. Jeg misunner dere som har tid til slike prosjekter. Sitér dette innlegget Link to post
asunde Svart 3.Desember.2006 Del på Facebook Svart 3.Desember.2006 Er det slik at å sprøyte gelcoat utvendig ikke ville blitt fint fordi du ikke vill få en blank og jevnt flate. Gelcoat egner seg bare når du støper i form? Planlegger å lage en ny badeplattform og synes det er for mye arbeid å lage en plugg og form for deretter å støpe badeplattformen. Tenker å lage form og støpe utenpå formen og sparkle. Antar da at beste resultat vil være å bruke lakk som toppstrøk i stedet for gelcoat. Noen synspunkter? Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 3.Desember.2006 Del på Facebook Svart 3.Desember.2006 (redigert) Kunne du tenkt deg å forklare i detaljer hvordan du gikk frem? Redigert 3.Desember.2006 av Outbreak (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
power Svart 3.Desember.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Desember.2006 Kunne du tenkt deg å forklare i detaljer hvordan du gikk frem? På støping eller lakkering ? Sitér dette innlegget Link to post
power Svart 3.Desember.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Desember.2006 Er det slik at å sprøyte gelcoat utvendig ikke ville blitt fint fordi du ikke vill få en blank og jevnt flate. Gelcoat egner seg bare når du støper i form? Skal man utbedre en skade utvendig på skrog så er det gelcoat som gjelder men skal du bygge om eller bygge nye løse deler så liker jeg å lakkere delen når overflaten er klar for det . Du står mye friere til farger hvis du bruker lakk (jeg brukte 4 uker før jeg klarte og finne riktig farge) Brukte 250 timer på dette prosjektet ! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.