Jump to content

Blinkende fyr

alidal

Recommended Posts

Takk, da har jeg sjekket og fyrene blinker som de skal når jeg logger meg inn på din konto. Det betyr at det må være noe lokalt hos deg.

Har du mulighet til å gå inn i nettleseren og slette abs. alle cookies fra BP?

Si ifra hvis du ikke vet hvordan dette gjøres, oppgi hvilken nettleser du bruker.

Takk for tilbakemelding.

For å være sikker på at det ikke skyldes misforståelser:

Fyrene på forsiden skal altså blinke på de forum som inneholder uleste innlegg, dvs at en eller flere tråder er merket med newpost.gif.

Ellers skal fyret vært slukket.

Peker man med musen på et fyr som blinker skal mouseover-teksten vise "Merk forum som lest?" Klikker man skal alle newpost.gif merkene forsvinne i det aktuelle forum.

Nå slo det meg plutselig at dere kanskje snakker om fyret som står til høyre i toppmenyen?

Dette vil aldri blinke, det fungerer kun som en link som merker alle forum som lest.

Det er nok en annen bug ute og går også, når det gjelder D5L gruppen ser det ut til.

Når man er inne og leser på D5L, og deretter velger "Vis nye innlegg" - så vil alle innlegg eldre enn det ferskete innlegg man har lest på D5L-gruppen vises som lest - uansett hvor de hører hjemme - selv om de ikke er lest.

Har ikke sjekket dette opp mot de andre i gruppen, men jeg ser at det ikke er PC-avhengig da det samme gjelder uansett hvilken PC jeg bruker.

Dette er ingen stor sak for meg, men tenkte jeg kunne nevne det når vi først er inne på bugs og annet trøbbel.

Nå slo det meg plutselig at dere kanskje snakker om fyret som står til høyre i toppmenyen?

Dette vil aldri blinke, det fungerer kun som en link som merker alle forum som lest.

Nei, hos meg er det ikke dette fyret jeg snakker om. Men "NY" kommer opp som vanlig.

Hos meg gjelder dette kun på Firefox. Er OK på IE

Ingar,

til din orientering har fyr-blinkene hos meg virket svært bra så langt.

Fyrblinkene er svært informativ for meg som medlem av D5L.

Jeg vet faktisk ikke hvordan jeg ellers skulle kunne ha orientert meg i dette D5L-forumet uten fyrblinkene.

Takk for verdifull visuell programvareteknologi.

Ingar,

Fyrblinkene er svært informativ for meg som medlem av D5L.

Jeg vet faktisk ikke hvordan jeg ellers skulle kunne ha orientert meg i dette D5L-forumet uten fyrblinkene.

Det ble veldig krøkkete når det ikke lenger fungerte i Firefox, men jeg får vel begynne å bruke IE igjen da. :cryin:

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...