alidal Startet 28.Oktober.2006 Link til dette innlegget Startet 28.Oktober.2006 Fyret er sluttet å blinke når det er kommet et nytt innleggg. Har jeg vært borte i noen instillinger? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 28.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2006 Det finnes ingen innstillinger for dette. Forsøk å slette BP cookies (link nederst til høyre på forsiden, ved siden av klokka) og logg inn på nytt. Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 28.Oktober.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2006 Det hjalp heller ikke? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 28.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2006 Kan du sende meg passordet ditt slik at jeg kan logge meg på for å sjekke? (Vi kan ikke se medlemmenes passord) Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 28.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2006 Takk, da har jeg sjekket og fyrene blinker som de skal når jeg logger meg inn på din konto. Det betyr at det må være noe lokalt hos deg. Har du mulighet til å gå inn i nettleseren og slette abs. alle cookies fra BP? Si ifra hvis du ikke vet hvordan dette gjøres, oppgi hvilken nettleser du bruker. Sitér dette innlegget Link to post
Nøtterøy Svart 28.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2006 Hvordan skrur jeg på dette fyr-greiene? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 28.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2006 Det er ikke noe man må skru på, det skal fungere hos alle medlemmer. Fyret blinker dersom forumet inneholder uleste emner. Sitér dette innlegget Link to post
Droll Svart 28.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2006 Har heller ikke noe blinkende fyr, verken i IE eller Firefox . Har heller aldri lagt merke til noen blinking i det fyret noen gang heller , kjører full reklame blokade ( NIS og Adblock ), kan ha noe med saken å gjøre . Arne Kjetil Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
Ingar Svart 28.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2006 Merkelig, det er første gang jeg hører om dette. Skal ikke ha noe med brannmur, blocking etc. å gjøre. Er tråder med nye innlegg merket med ? Sitér dette innlegget Link to post
Droll Svart 28.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2006 ***Er tråder med nye innlegg merket med ? Ja, fungerer helt fint, smilis og bilder fungerer også smertefritt . Arne Kjetil Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
Ingar Svart 28.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2006 Takk for tilbakemelding. For å være sikker på at det ikke skyldes misforståelser: Fyrene på forsiden skal altså blinke på de forum som inneholder uleste innlegg, dvs at en eller flere tråder er merket med . Ellers skal fyret vært slukket. Peker man med musen på et fyr som blinker skal mouseover-teksten vise "Merk forum som lest?" Klikker man skal alle merkene forsvinne i det aktuelle forum. Nå slo det meg plutselig at dere kanskje snakker om fyret som står til høyre i toppmenyen? Dette vil aldri blinke, det fungerer kun som en link som merker alle forum som lest. Sitér dette innlegget Link to post
Akult Svart 28.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2006 Det er nok en annen bug ute og går også, når det gjelder D5L gruppen ser det ut til. Når man er inne og leser på D5L, og deretter velger "Vis nye innlegg" - så vil alle innlegg eldre enn det ferskete innlegg man har lest på D5L-gruppen vises som lest - uansett hvor de hører hjemme - selv om de ikke er lest. Har ikke sjekket dette opp mot de andre i gruppen, men jeg ser at det ikke er PC-avhengig da det samme gjelder uansett hvilken PC jeg bruker. Dette er ingen stor sak for meg, men tenkte jeg kunne nevne det når vi først er inne på bugs og annet trøbbel. Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 28.Oktober.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2006 Nå slo det meg plutselig at dere kanskje snakker om fyret som står til høyre i toppmenyen?Dette vil aldri blinke, det fungerer kun som en link som merker alle forum som lest. Nei, hos meg er det ikke dette fyret jeg snakker om. Men "NY" kommer opp som vanlig. Hos meg gjelder dette kun på Firefox. Er OK på IE Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 28.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2006 Ingar, til din orientering har fyr-blinkene hos meg virket svært bra så langt. Fyrblinkene er svært informativ for meg som medlem av D5L. Jeg vet faktisk ikke hvordan jeg ellers skulle kunne ha orientert meg i dette D5L-forumet uten fyrblinkene. Takk for verdifull visuell programvareteknologi. Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 28.Oktober.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2006 Ingar,Fyrblinkene er svært informativ for meg som medlem av D5L. Jeg vet faktisk ikke hvordan jeg ellers skulle kunne ha orientert meg i dette D5L-forumet uten fyrblinkene. Det ble veldig krøkkete når det ikke lenger fungerte i Firefox, men jeg får vel begynne å bruke IE igjen da. Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 28.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2006 Det ble veldig krøkkete når det ikke lenger fungerte i Firefox, men jeg får vel begynne å bruke IE igjen da. Hei jeg bruker Firefox og det virker hos meg Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 28.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2006 Takk for tilbakemeldinger, jeg må undersøke dette nærmere. Problemet med "Vis nye innlegg" er også nytt for oss. Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 28.Oktober.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2006 Hei jeg bruker Firefox og det virker hos meg Har du lastet ned siste versjon? (2) Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 28.Oktober.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2006 Nå virker det ikke i IE heller! Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 28.Oktober.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Oktober.2006 Men det virker på den andre maskinen min i IE. Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 29.Oktober.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 Nå har jeg forsøkt å endre flere innstillinger på Zone Alarm Security Suite, slettet cookies uten at det hjelper. Noen gode tips? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 29.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 Ser dere som har problemer to fyr over her, et slukket og ett som blinker? Blinker fyrene på forsiden hvis dere bruker IPB 2.1.7 default skin? (Velges nederst til venstre på siden.) Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 29.Oktober.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 (redigert) Nei, ser ingen blink hverken på det ene fyret eller når jeg kjører IPB 2.1.7 default (Ser begge fyrene du har lagt inn, men ikke blink) Redigert 29.Oktober.2006 av alidal (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 29.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 (Ser begge fyrene du har lagt inn, men ikke blink)Mener du at ingen av de to fyrene i postingen min over blinker? Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 29.Oktober.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 Ser begge fyrene ja, men ingen blinker Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.