Ingar Svart 29.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 Ok, da må problemet være at gif-animansjoner ikke fungerer. Jeg antar at f.eks. denne heller ikke beveger seg: Dette må skyldes innstillinger i brannmur eller nettleser. Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 29.Oktober.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 Jeg antar at f.eks. denne heller ikke beveger seg: Stemmer det ja. Det som er litt merkelig var at det først sluttet å fungere i Firefox for så å fungere en stund i IE. Får sjekke litt videre på denne maskinen. Takk for hjelp så langt Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 29.Oktober.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 Når jeg nå gikk inn i Firefox så fungerer animasjonene i smilies der! Men blinket i fyret er der ikke? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 29.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 Antar at det i ditt tilfelle må være noe i brannmuren. Mener å huske at zonealarm har en innstilling for animations. Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 29.Oktober.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 Har nå gjenopprettet PC til før problemet startet. Har også hatt av både antivirus og brannmur, men ingenting hjelper På min andre maskin fungerer det helt fint, men der sliter jeg litt med å få tilkomst til maskinen Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 29.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 Svært merkelig, om det ikke hjelper å slå av brannmuren så må det ha noe med cache eller innstiling i nettleseren å gjøre. Nå har jeg endret på animansjonen slik at første frame viser lys, da skal det iallfall være mulig å se forskjell på dem selv om gif-animasjon ikke fungerer. Hvis du fortsatt ser fyret som slukket MÅ det ha med oppdatering av cache å gjøre. (Du kan sjekke hvilket bilde som vises i nettleseren ved å høyreklikke og velge egenskaper. Tent fyr heter bf_new.gif, slukket fyr bc_new.gif.) Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 29.Oktober.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 Nå begynte det å fungere i IE! Fungerer ikke i Firefox, men, men........ Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 29.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 Sjekk om dette kan kaste nytt lys over saken. Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 29.Oktober.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 Ja, nå var jeg inne på "Alternativ for internet" i IE, og gikk inn på Avansert/Multimedia og huket av for "Vis plassholdere for nedlastede bilder" og vips virket det i Firefox også Men hvorfor...... Det kan ikke jeg svare på! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.