Framtia Startet 29.Oktober.2006 Link til dette innlegget Startet 29.Oktober.2006 fikk en vindutsatt plass i vinter, og bør henge på ekstra med vannkanner for å holde presenningen i ro. Har en presenning hvor maljene er plassert med ca 1 meters mellomrom, og noen av disse er desverre skadet. Jeg ønsker derfor å sette på festemulighet for flere kanner. Er kjent med to alternativer; - kjøpe maljer som presses på (hvor får en kjøpt sånt?) - har hørt at noen legger en kongle/sten inn i presenningen og så surrer en line rundt på utsiden noen med erfaringer/tips om dette? Sitér dette innlegget Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
M/S Bastard Svart 29.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 (redigert) Clac Ohlson har, men en god jernvare burde også ha dette De har også klemmer Redigert 29.Oktober.2006 av bastard30000 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 29.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 Har god erfaring med disse. Vanlige maljer har lett for å ryke ut dersom det er snakk om en lettpresenning (polyetylen). Sitér dette innlegget Link to post
skibsplast ohoi Svart 29.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 Maljer får du blent annet kjøpt hos et firma som heter Stoff og stil ellers er løsningen du nevner med sten eller kongle bankers. Maljene har jo en tendens til å løsne med tiden. Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
chagall Svart 29.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 Jeg så at Biltema hadde både maljer og spesialtang Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 29.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 Jeg så at Biltema hadde både maljer og spesialtang for påpressing. Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 29.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 skal man sette maljer i sånne tynne drittpressenninger, er det smart å lime en skaibit på hver side der malja skal sitte. Litt arbeid, men absolutt verdt strevet. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Espen C Svart 29.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 Må bare ta med at Biltema har maljer som man bare klemmer på uten vektøy også Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 29.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 Har god erfaring med disse. Jeg har også god erfaring med disse. Ikke til båten riktignok, da den ligger ute hele året og uten presenning. Men det lå en del av disse i båten når jeg kjøpte den, og disse har blitt benyttet til innpakking av hagemøbler for vinteren. Veldig hendige, og kan plasseres der det måtte passe. Med vanlig lettpresenning klarer disse også dobbel og til og med trippel duk, noe som gjør dem veldig anvendelige i hjørner etc. Anbefales! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.