riosport Startet 29.Oktober.2006 Link til dette innlegget Startet 29.Oktober.2006 noen som har forslag til transport fra flekkerøy til fredrikstad av en 21 fots båt,veier ca 1,6tonn. beste hadde jo vært om noen som har tom retur last på en lastebil? noen som har erfaringer og ca hva det koster Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 29.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 Hei en kamerat fraktet nå en båt i fra Oslo til Sarpsborg ca.10 mil og det kostet kr.4500 med kranbil, det biligste blir nok og låne seg en henger og kjøre selv det går vel greit med en båt på 21 fot Vist det er en hurtiggående båt så kan du jo kjøre den på vannet vist du tør Sitér dette innlegget Link to post
skibsplast ohoi Svart 29.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 Hva med sjøveien? Dette må det være en fin tur for noen her på forumet. Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
riosport Svart 29.Oktober.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 å frakte båten på henger selv blir vanskelig,båten er en tobias 21 combi,den har en ganske dyp kjøl,vanskelig å få henger til den. jeg har ikke lov å dra den heller. har vurdert sjøveien, 120 nm med en marsjfart på 10 knop blir 12 timer. hadde vært veldig fin opplevelse,men tenker litt på høst stormene!! retur last på en lastebil med kran hadde vært knall! Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 29.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 (redigert) å frakte båten på henger selv blir vanskelig,båten er en tobias 21 combi,den har en ganske dyp kjøl,vanskelig å få henger til den. Hei jeg drev og undersøkte litt ang. leiehenger til snekke på 21 fot selv nå i sommer og det fantes noen steder, vist jeg ikke husker helt feil så kostet det ca.900-1000 kr og leie en slik henger. Jeg fikk foresten et tips av en på Bygg Makker de tar ofte på seg slike oppdrag så du kan jo kontakte dem. Redigert 29.Oktober.2006 av Espentc (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
riosport Svart 29.Oktober.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 takker for tipsene espentch!! var sånn jeg tenkte at det kanskje var noen som "kjenner" noen som tar slike oppdrag! tenkt også på frakt på båt,men er usikker hvilke båter som går derifra og hjem hit til fredrikstad.. Sitér dette innlegget Link to post
gimi Svart 29.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 her kan du leie henger http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...p;tot=159henger vil jo mena at det må bli mange fine dager til å ta båten sjøveien i november - stormene blir jo meldt i værmeldingen så det er jo bare å følge med der..... Sitér dette innlegget Link to post
Regina III Svart 29.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 Det er klart det kan blåse og være mye sjø på denne årstia, men det kan jammen være stille og, blikk stille, solgangsbrisen er ikke akkurat fremtredene nå ! Sitér dette innlegget Link to post
riosport Svart 29.Oktober.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 ingen som vet om noen som kan ta den på trailer? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 29.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 Du kan jo sjekke med Askjer, de har mange båttransporter. Hvis du er heldig får du noe på retur om du ikke har altfor dårlig tid Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 29.Oktober.2006 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 ...... har vurdert sjøveien, 120 nm med en marsjfart på 10 knop blir 12 timer. Nokså teoretisk kalkulasjon. Tydelig at du aldri har seilt denne veien......regn med 3 til 4 dager. Ikke mange timers dagslys nå for tiden...... Er det en Sabb-motor (det er det vel ikke siden båten går i 10 knop...... ) og varme ombord så kan jeg bli med og hente'n....... Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
riosport Svart 29.Oktober.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2006 har deg i bak hodet walter! er jo bare for deg å hoppe av i fart når vi kjører forbi kråkerøy!! havna mi liger litt lenger opp i elva Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.