bm 850 Startet 30.Oktober.2006 Link til dette innlegget Startet 30.Oktober.2006 Har anskaffet meg en svensk produsert båt av merket "BM 850" Båten er en 1996 modell. Har prøvd å finne opplysninger om denne båt typen på nettet, men kan ikke finne noe som helst. er det noen her på forumet som kjenner til denne båten, og har noen opplysninger, eller hvor jeg kan finne opplysninger om denne? Svært takknemlig for svar Sitér dette innlegget Link to post
bm 850 Svart 26.November.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.November.2006 Hadde håpet at noen kunne hjelpe meg her??... Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 26.November.2006 Link til dette innlegget Svart 26.November.2006 Hei er du sikker på at båten ikke heter noe mer en BM 850 ? kan du legge ut et bilde av den? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 26.November.2006 Link til dette innlegget Svart 26.November.2006 (redigert) Jeg søkte i Maringuiden og fant BM 750 men ingen 850 ennå Ser for meg ut til at produsent er konkurs og at noen av båtene ble overtatt av Adec. Men dette er usikker info Redigert 26.November.2006 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.