Jump to content

Eksosanlegg for GM6.5 på akterspeilet?

Hansa666

Recommended Posts

Hei!

Har en GM6,5L med fri eksos... Har to raisere som går ut akter over vannflaten. Ser etter noe jeg kan montere på akterspeilet over disse to uttakene, slik at jeg kan føre eksosen under vann. Har hørt at det finnes løsninger for dette men hvor????

Har ikke plass til noe demping fra motor rommet, ei heller via Bravo III drevet. Ja, det er en grom lyd av V8, men setter pris på et lavere støynivå :)

Noen som har noen tips????

Redigert av Hansa666 (see edit history)

sett på en lerretspølse på 50 cm på hver side så tar det mye av støyen, billig er det og , hadde en kunde som gjorde det.

bra at du ikke kjører eksos igjennom drevet , ikke bra for disse kompressormotorene den løsning.

eventuelt lage en demper av brukbare dimensjoner under badeplattform.

Hei Tommy!

Drevkjøler ble montert samme dag som selve drevet, så det funker som bare det :)

Hva mener du med et lerret??? Hva skjer når en flagrer avgårde i 32 knop da??

Forresten, har en 26 tommers duoprop, trenger 24 tommer.... Kjenner du noen som vil bytte??

lager en lerretspølse som er sydd i enden rundt , den står rett bakover når du kjører .og detter ned når du står stille. men tar mye av støyen faktisk.

men må vere av lerret eller noe annet sterkt stoff, blir som en liten exsospotte når diameter inne i pølsa er større en utgang.

props ,må jeg sjekke. vet ikke om noen akkurat nå

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...