JanB Startet 31.Oktober.2006 Link til dette innlegget Startet 31.Oktober.2006 Har kjøpt ein 5-6 år gammal Yamaha påhengsmotor (totaktar). Den er for så vidt enkel og grei og går som ei klokke. Men eg skulle likevel gjerne hatt instruksjonsbok for vedlikehald etc. Er det nokon som kan hjelpa? Gjerne skanna og senda elektronisk... Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Trude III Svart 1.November.2006 Link til dette innlegget Svart 1.November.2006 Hei, Jeg er også på jakt etter dette til min 2003 modell. Hilsen Harald L Sitér dette innlegget Trude III Link to post
Ingar Svart 1.November.2006 Link til dette innlegget Svart 1.November.2006 Ville vært flott om alle kunne sjekket Dokumentarkivet før man spør etter dokumentasjon i Åpent forum. Link til Yamaha manualer finnes her. Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 1.November.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.November.2006 Takk for hjelp. Eg fann det eg leitte etter. Ville vært flott om alle kunne sjekket Dokumentarkivet før man spør etter dokumentasjon i Åpent . Eg må faktisk innrømma at eg gjorde eit forsøk på å leita her på forumet, før eg skreiv innlegget. Men eg klarte ikkje finna tråden/linken du viser til. No er kanskje ikkje eg blant dei flinkaste til slikt, men ikkje alt er like brukarvenleg her på BP... Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.