Jump to content

Blåsemaskin til boblehavn

tom-ass

Recommended Posts

Hei. Er det noen etterspørsel etter blåsemaskiner? Jeg tenker på til boblehavn. På jobben har vi storopprydning, og vi har div. blåsemaskiner som vi skal ha bort. Sjefen mente vi bare skulle kaste de, men jeg tenkte kansje det går ann å få en slant for di.

Den ene er helt ny (men noen år gammel=ubrukt), det er 2 defekte og 3 eldre modeller som fungerer. Hva kan vi forlange for no slik?

Bygdetulling med båtførerbevis!

Det kommer helt an på hvilken type blåsere det er... er det av typen "skureblåser" så koster de litt, men er det vanlige "vifter" så kan vel verdien noe mindre... Kapasiteten er jo også av interesse.... men noen kroner kan du nok får dette om du finner kjøper som trenger det

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

• 2 uker senere...

Det er type:

Robuschi RB40C

Robuschi RVT50

Robuschi RB60

Maskinene er såkalte "impeller-blåsere".

lobetegning.jpg

Watt er ubetydelig i denne sammenheng,da maskinene er enkle å "dreve om", slik vi gjorde på gamle tråsykler og mopeder.

I utgangspunktet er det ingen El-motorer med.

Bygdetulling med båtførerbevis!

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...