tom-ass Startet 1.November.2006 Link til dette innlegget Startet 1.November.2006 Hei. Er det noen etterspørsel etter blåsemaskiner? Jeg tenker på til boblehavn. På jobben har vi storopprydning, og vi har div. blåsemaskiner som vi skal ha bort. Sjefen mente vi bare skulle kaste de, men jeg tenkte kansje det går ann å få en slant for di. Den ene er helt ny (men noen år gammel=ubrukt), det er 2 defekte og 3 eldre modeller som fungerer. Hva kan vi forlange for no slik? Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Sydvesten Svart 1.November.2006 Link til dette innlegget Svart 1.November.2006 Det kommer helt an på hvilken type blåsere det er... er det av typen "skureblåser" så koster de litt, men er det vanlige "vifter" så kan vel verdien noe mindre... Kapasiteten er jo også av interesse.... men noen kroner kan du nok får dette om du finner kjøper som trenger det Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
bolla Svart 1.November.2006 Link til dette innlegget Svart 1.November.2006 sett opp ei liste over typer/KW så vi vet hva det er snakk om.. da er det lettere å komme m anslått verdi.... Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 2.November.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.November.2006 Ok. skal skjekke det opp over helga! Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
tom-ass Svart 13.November.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.November.2006 Det er type: Robuschi RB40C Robuschi RVT50 Robuschi RB60 Maskinene er såkalte "impeller-blåsere". Watt er ubetydelig i denne sammenheng,da maskinene er enkle å "dreve om", slik vi gjorde på gamle tråsykler og mopeder. I utgangspunktet er det ingen El-motorer med. Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Suzuki Svart 14.November.2006 Link til dette innlegget Svart 14.November.2006 å joda, effekt har betyding. Vil anta at effekten øker i 2 potens med økende turtall på disse. Altså vil effektbehovet i høyeste grad bestemmes av turtallet, altså av gjennomstrømmet volum og trykk. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.