Platt Svart 29.November.2006 Link til dette innlegget Svart 29.November.2006 Får slenge meg på med et bilde jeg også fra i sommer Har du tatt disse bildene fra flybridge'n på Princess'en? Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 29.November.2006 Link til dette innlegget Svart 29.November.2006 Nei, det er fra den Dracoen jeg har på hytta. Bildene er fra verdens ende en tidlig juli mnd. Kjenner du igjen båten som ligger i forkant med BP vimpel Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
OT-flyktning Svart 29.November.2006 Link til dette innlegget Svart 29.November.2006 Mange fine bilder her . Men dere kunne ikke tenke dere å stille disse også til disposisjon til kalenderen? Vi kunne med fordel tenke oss flere bilder i denne tråden! (Den var fjernet her fra Åpen forum, men er nå etter nærmere vurdering tilbake.) Sitér dette innlegget Link to post
Geir Svart 29.November.2006 Link til dette innlegget Svart 29.November.2006 Men dere kunne ikke tenke dere å stille disse også til disposisjon til kalenderen? Syntes personlig ikke at bildene mine egner seg for kalenderen, men stiller dem evt. selvfølgelig til disposisjon. Geir Sitér dette innlegget Link to post
Nøtterøy Svart 29.November.2006 Link til dette innlegget Svart 29.November.2006 Her er noen fra Juli PÅ vei mot daftø, og videre til Havstensund Havstensund Rett før solnedgang, Havstensund Og et fra Bolærne, da det blåste friskt. Lå og ventet på å komme over til Sverige! Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 29.November.2006 Link til dette innlegget Svart 29.November.2006 (redigert) Redigert 29.November.2006 av Krisida Magni (see edit history) Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Victora III Svart 29.November.2006 Link til dette innlegget Svart 29.November.2006 Virkelig mange stemningsfulle bilder igjen! Heng dere på flere - vi trenger litt sommervarme! Nei, det er fra den Dracoen jeg har på hytta. ...så Princessen er ikke bare en våt drøm altså.. Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 29.November.2006 Link til dette innlegget Svart 29.November.2006 Dracoen er helt grei den som jolle på hytta og vesentlig lettere å manøvrere inne blant trange svaberg på Tjøme Ulempen er gjerne at det blir litt manko på blondiner, på den annen side er det greit å ha litt fri også Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
kortvarig(båt)håpløs Svart 30.November.2006 Link til dette innlegget Svart 30.November.2006 må jo nesten ta med noen bilder fra "ælva " på Romerike;) Er jo noen av oss som ferde i Øyeren iblandt.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.