Patnyg Startet 2.November.2006 Del på Facebook Startet 2.November.2006 (redigert) Jeg kjøpte båten for et par mnd siden. Og vil nå registrere den på meg. Det går ann å omregistrere den på meg selvom jeg ikke har motor? Hvor gjør jeg det da i så fall? Går det forresten ann og forsikre den uten motor også? Eller bør jeg vente til jeg har fått motor og ta ``alt i en pakke``? Redigert 2.November.2006 av Patnyg (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 2.November.2006 Del på Facebook Svart 2.November.2006 Du kan registrere båter uten motor og du kan forsikre båter uten motor! Registreringssjema finner du HER! Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Mouche Svart 2.November.2006 Del på Facebook Svart 2.November.2006 Du kan ogå registrere den hos Securemark, men sjekk også med ditt forsikringsselskap om de godtar dette! http://www.securmark.no/ Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.