pips Startet 4.November.2006 Link til dette innlegget Startet 4.November.2006 Har søkt over hele nettet etter et båtregister. Ønsker og se om båten vår har kommet med i registreringen. Men kan ikke finne et eneste sted på nett vor jeg kan legge inn båt nr og søke. Noen her som kan hjelpe meg?? Takker og bukker for all hjelp. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 4.November.2006 Link til dette innlegget Svart 4.November.2006 Det du leter etter finnes ikke, dvs er ikke tilgjengelig for almuen. Du må nok ringe eller skrive til RSSR. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
pips Svart 4.November.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.November.2006 Det du leter etter finnes ikke, dvs er ikke tilgjengelig for almuen. Du må nok ringe eller skrive til RSSR. Da skal jeg gjøre det. Tusen takk. Da trenger jeg ikke leite meg grønn lenger Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 4.November.2006 Link til dette innlegget Svart 4.November.2006 De svarer på mail men det tar litt tid Sitér dette innlegget Link to post
pips Svart 4.November.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.November.2006 Da får jeg prøve og ringe inn..må vel gå det? Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 4.November.2006 Link til dette innlegget Svart 4.November.2006 Telefon anbefales. De ringer til og med tilbake Nesten så bra at jeg slutter å mugge og melder meg inn i Kystpatruljen igjen. Men bare nesten Sitér dette innlegget Link to post
pips Svart 4.November.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.November.2006 Tusen takk, da skal jeg prøve det. Noen som vet hvorfor de har tatt bort, den søkefunsjonen på nett?? Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 4.November.2006 Link til dette innlegget Svart 4.November.2006 De har ikke tatt den bort. Den søkefunksjonen du spør etter har aldri vært på nettet og kommer aldri på nettet heller. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
OT-flyktning Svart 4.November.2006 Link til dette innlegget Svart 4.November.2006 Kommentar fra moderator: Emnetittelen er endret, var opprinnelig Trenger litt hjelp. Emnetittelen skal fortelle hva emnet handler om. Produktnavn skal være med og CAPSLOCK skal unngås. For informasjon, se dette innlegget samt Etikette Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 4.November.2006 Link til dette innlegget Svart 4.November.2006 Min erfaring er at de svarer på mail etter en time. Det tar lengre tid å sitte i telefonkø.. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Hydrox Svart 4.November.2006 Link til dette innlegget Svart 4.November.2006 (redigert) Og min erfaring er at de skal ha navnet på alle eierene av båten for å registrere den. Den jobben gidder jeg ikke ta. Båten min er fra 89 og det sier seg selv at det kan bli vanskelig å spore opp slik dokumentasjon. Resultatet er at båten min er uten registrering... Det skulle da virkelig holde med kontrakten mellom meg og selgeren..!!!! Redigert 4.November.2006 av Hydrox (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
pips Svart 4.November.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.November.2006 Kommentar fra moderator: Emnetittelen er endret, var opprinnelig Trenger litt hjelp. Emnetittelen skal fortelle hva emnet handler om. Produktnavn skal være med og CAPSLOCK skal unngås. For informasjon, se dette innlegget samt Etikette Beklager virkelig så mye Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 4.November.2006 Link til dette innlegget Svart 4.November.2006 Ingen problem! Du var jo også helt fersk her - velkommen! Kommentaren er like mye myntet på alle oss andre som heller ikke er uten feil. Undertegnete presterte denne her en gang. Men nå har jeg henvist til den så mange ganger som et dårlig eksempel nå kan jeg ikke endre tittelen lenger. Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 4.November.2006 Link til dette innlegget Svart 4.November.2006 Og min erfaring er at de skal ha navnet på alle eierene av båten for å registrere den. Den jobben gidder jeg ikke ta. Båten min er fra 89 og det sier seg selv at det kan bli vanskelig å spore opp slik dokumentasjon. Resultatet er at båten min er uten registrering... Det skulle da virkelig holde med kontrakten mellom meg og selgeren..!!!! Det holder med båtkort eller utskrifter fra forsikringsselskapet eller et eller annet som beviser at selgeren er eieren, og ikke en tyv. De ferreste av oss har vell lyst til å bli heler? Dersom du kjøper båten hos en forhander/båtmegler trenger du bare stempel derfra.. Har kranget mye med redningsselskapet om dette og har lest reglemanget flere ganger, og avslørte dem for å ikke følge det selv. Det verste er jo de nye svære fæle registreringsnummerene med masse reklame på! Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Frivakten Svart 4.November.2006 Link til dette innlegget Svart 4.November.2006 (redigert) .........som du kan klippe bort Redigert 4.November.2006 av Krisida Magni (see edit history) Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Seilaren Svart 4.November.2006 Link til dette innlegget Svart 4.November.2006 .........som du kan klippe bort Ja, det har jeg gjort på to båter, men det budre ikke være nødvendig. De gamle hadde også refleks bakgrunn som gjorde at du kunne lese nummeren når det er mørkt, spesielt derson du lyser med lykt. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.