saga Startet 6.November.2006 Link til dette innlegget Startet 6.November.2006 Havsnødalarm var spøk At det går an å være så komplett idiotisk å gjøre noe sånt. Håper de får en straff som svir godt. Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 6.November.2006 Link til dette innlegget Svart 6.November.2006 Dette blir nok dyrt for dem tenker jeg Sitér dette innlegget Link to post
Javi Svart 6.November.2006 Link til dette innlegget Svart 6.November.2006 Nå har de noe å være stolte av! Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 6.November.2006 Link til dette innlegget Svart 6.November.2006 Hvis du først skal juge til madammen om at du ikke kommer hjem på grunn av motorstopp... bør man si at man ligger til kai ! Eller hva ? Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 6.November.2006 Link til dette innlegget Svart 6.November.2006 Tosker! Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 6.November.2006 Link til dette innlegget Svart 6.November.2006 Artige luringer. Skulle likt å vite hvorfor de gjorde det stuntet... Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Marwin Svart 6.November.2006 Link til dette innlegget Svart 6.November.2006 Håper de får en bot tilsvarende kostnadene for alle parter i redningsaksjonen Nå MÅ det statueres et eksempel her! Neste gang noen roper ULV, nøler de, eller tar langvarige undersøkelser før de rykker ut.... Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
SpaceCab Svart 6.November.2006 Link til dette innlegget Svart 6.November.2006 (redigert) Det burde være forbud mot å være såååååååå jævlig dum. Håper det svir økonomisk for dem. Redigert 6.November.2006 av SpaceCab (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 6.November.2006 Link til dette innlegget Svart 6.November.2006 Sikkert blitt litt mye Sitér dette innlegget Link to post
Fenix Svart 6.November.2006 Link til dette innlegget Svart 6.November.2006 (redigert) SpaceCab Postet I dag 15:28 Det burde være forbud mot å være såååååååå jævlig dum. Håper det svir økonomisk for dem. -- Forbudet finnes. Heldigvis. Redigert 6.November.2006 av Fenix (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 6.November.2006 Link til dette innlegget Svart 6.November.2006 Sukk....at det går ann?! Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Sydvesten Svart 6.November.2006 Link til dette innlegget Svart 6.November.2006 (redigert) På nyhetene i radioen var det snakk om "bøter" i millionklassen for denne saken. Redigert 6.November.2006 av sydvesten (see edit history) Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Akult Svart 6.November.2006 Link til dette innlegget Svart 6.November.2006 Ser man på tidligere saker, så er det vel helst at man truer med millionbøter. I realiteten slipper de sikkert ganske billig. Sitér dette innlegget Link to post
Nautilus Svart 6.November.2006 Link til dette innlegget Svart 6.November.2006 Tror ikke det blir snakk om store bøter her. Det er jo tross alt snakk om en form for misforståelse her. Det er ikke luringene selv som har slått alarm men de pårørende. Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 6.November.2006 Link til dette innlegget Svart 6.November.2006 (redigert) Tja, vet ikke hva som er misforståelsen her.... men jeg kjenner kun saken fra Dagbladet. Nordmannen ringte sin samboer og sa de var kommet ut for dårlig vær, og at de var fem timer unna Haugesund etter å ha dradd fra Egersund. Han fortalte at en hadde falt over bord, sier Mikael Ross, politisjef ved Lysekil politi. Samboeren skal ha hørt en annen rope i bakgrunnen "Sleng ut livbøyen". Det var 25-30s/m vind i området og 7-8 meter høye bølger. Hun kontaktet deretter redningstjenesten, som sendte ut to helikopter, to kystvaktskip og en redningskrysser. Etterhvert ble også et Orion overvåkningsfly fra forsvaret satt inn i letingen. Hvis det er noen som misforstådt noe her, så er det han som ringer sin samboer med denne bløffen, mens han fredeles ligger for havn i Sverige. Av hvilken grunn han gjør dette skal jeg ikke spekulere i, men man gjør seg jo noen tanker... Redigert 6.November.2006 av sydvesten (see edit history) Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Frøken Fryd Svart 6.November.2006 Link til dette innlegget Svart 6.November.2006 Det er ikke luringene selv som har slått alarm men de pårørende. En bør jo kunne tenke seg frem til at kansje de berørte kunne komme til å slå alarm? Det håper og tror jeg mine pårørende ville ha gjort. En bot som svir bør de få uten å utdype det mer... Sitér dette innlegget Link to post
Baltic Svart 6.November.2006 Link til dette innlegget Svart 6.November.2006 Det bør statueres et eksempel i en sak som dette. Det går bare ikke ann å tulle med slikt Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 6.November.2006 Link til dette innlegget Svart 6.November.2006 för djävligt............ http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=119&a=306362 (ung samme som i Dagbladet) Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
skorpo Svart 6.November.2006 Link til dette innlegget Svart 6.November.2006 (redigert) Eg som trudde folk i seglbåt var skikkelege folk.............. Redigert 6.November.2006 av skorpo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 6.November.2006 Link til dette innlegget Svart 6.November.2006 Det spørs om ikke det er sprit med i bildet.... :nono: Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Nautilus Svart 6.November.2006 Link til dette innlegget Svart 6.November.2006 En bør jo kunne tenke seg frem til at kansje de berørte kunne komme til å slå alarm? Det håper og tror jeg mine pårørende ville ha gjort. En bot som svir bør de få uten å utdype det mer... Det er en grunn til at jeg omtalte disse personene som luringene ... Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 6.November.2006 Link til dette innlegget Svart 6.November.2006 Uten at eg har slått opp i den svære raude bokji vil jeg tro at skyldkravet nok er oppfylt deri at de måtte holde det for sannsynlig at en redningsaksjon ville bli satt i gang. Om de ringer direkte til redningssentralen selv eller bevirker at andre gjør de, vil jeg tro at det er lite forskjell på. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Ubåtfender Svart 6.November.2006 Link til dette innlegget Svart 6.November.2006 Det spørs om ikke det er sprit med i bildet.... :nono: voksne mennesker kan ikke hjemme seg bak alkohylen lengre. Da burde de gått i avrusningsterapi i tilegg til bøter for slik oppførsel. Sitér dette innlegget bloggen min Link to post
Hallaron Svart 6.November.2006 Link til dette innlegget Svart 6.November.2006 Eg som trudde folk i seglbåt var skikkelege folk.............. Seilbåtfolk har vel sin andel av tullinger, som ellers i samfunnet. Desverre.... Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
Marø Svart 6.November.2006 Link til dette innlegget Svart 6.November.2006 Det spørs om ikke det er sprit med i bildet.... Så full går det ikke an å bli!!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.