The Gannet Svart 18.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2007 Ganske så enig, men i tillegg kommer den Svenske straffen: Som det står på Nettavisen: Fengsel venter I Sverige er strafferammen for grov falskmelding fra seks måneder til fire års fengsel. Mulig at de også ønsker litt økonomisk kompensasjon? Sitér dette innlegget Link to post
sivne Svart 18.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2007 Ja der røyk båten, bilen, huset og kansje kona..... Sitér dette innlegget Lykken i livet er å gjøre det man elsker å gjøre, ikke prestisjen man oppnår og summen penger man har i banken. http://severines.blogspot.com/ Link to post
Avsluttet2 Svart 18.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2007 Ja, ja... han hadde kanskje samme motto som du har i signaturen din sivne :-) Angre får han rikelig anleding til i alle fall. Sitér dette innlegget Link to post
sivne Svart 18.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2007 Ja, ja... han hadde kanskje samme motto som du har i signaturen din sivne :-)Angre får han rikelig anleding til i alle fall. Men min signatur handler ikke om å prøve slike ting... Men der er det snakk om andre utfordrende ting! Sitér dette innlegget Lykken i livet er å gjøre det man elsker å gjøre, ikke prestisjen man oppnår og summen penger man har i banken. http://severines.blogspot.com/ Link to post
EIRINA Svart 18.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2007 Og en ting til..... jeg er så dritt lei av å høre at alt skal unnskyldes pga alkohol. Alle vet at man får redusert dømmekraft i fylla. Har du problemer med ekstrem kreativitet i fylla er det bare å kutte ut litt før du kommer dit..... eller stå oppreist etterpå. Det er surt men jeg synes at han slipper billig han leker faktisk med ganske mange mennerskes sikkerhet. pluss at beredskapen er svekket. Etter den søte ....... den sure svie Sitér dette innlegget Link to post
ok67 Svart 18.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2007 Ja der røyk båten, bilen, huset og kansje kona..... Ja, det står vel noe i avisartikkelen om eks-samboer.......... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.