Spinner Startet 6.November.2006 Link til dette innlegget Startet 6.November.2006 Jeg er i ferd med å bygge om min Elwaro 815, slik at det blir en fast dobbeltseng, og et stikkøye under dekk. For at køya skal bli stor og komfortabel må den løftes 30 cm. Da kan jeg lage en køye som er 160 x 200 med en skikkelig madrass. Søvn er like viktig i ferien som ellers... Spørsmåler er om det er greit å bruke vanlig 2" x 3" i justert gran for å bygge stammen til senga? Bør jeg i såfall olje/beise/-eller lakke treverket? Noen som har erfaring på dette området? Sitér dette innlegget Senior-du er min helt! Link to post
skorpo Svart 6.November.2006 Link til dette innlegget Svart 6.November.2006 Tradisjonelle norske trebåtar kan vere bygde av gran, og eg kan ikkje forså at det skal vere noko i vegen for å bruke gran i innreiinga. Ubehandla tre vil vere utsett for jordslag. Eg ville derfor ha smurt med noko olje eller beis eller gjerne begge delar (owatrol 1 olje og noko beis om du vil ha farge). Men vent og sjå om du ikkje får meir konkrete råd etter kvart..... Sitér dette innlegget Link to post
skorpo Svart 6.November.2006 Link til dette innlegget Svart 6.November.2006 (redigert) PS. Olja treverk tar ikkje beis, men du kan beise først, og så olje. Det beste vil vel vere å blande beisfarge i owatrolen. Redigert 6.November.2006 av skorpo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.