Tine IV Startet 6.November.2006 Link til dette innlegget Startet 6.November.2006 Kan jeg bruke den boka som ligger i dokumentarkivet her til min VP TD 70 A ? Står vel alt utenom 70 A på den men, kansje det er like motorer bare med små forandringer ? Den som ligger der står det TD 70 G , MD 70 C , TMD 70 C ,TAM 70 E , TID 70 G-GG-GPP , og div TD 60 .med div andre ? Skulle kansje liggi under dumme spørsmål men ............. Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
MB Keila Svart 7.November.2006 Link til dette innlegget Svart 7.November.2006 Kan ikke svare på spørsmålet men har et tips: Håndbøker til de fleste Volvo Penta finnes her. Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 7.November.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.November.2006 Håndbøker til de fleste Volvo Penta finnes her. Er det meste der også ja , men finner ikke den jeg leiter etter . Regner med at mye er likt i den som ligger her i dokumentarkivet , så for jeg se hva som er forskjell ettervært . Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
GeirFrode Svart 7.November.2006 Link til dette innlegget Svart 7.November.2006 Vet ikke om du har sett denne ? Scroll helt i bånn på rullgardina for marinemotorer, så finner du TMD70A. M'en står jo for marinemotor, så den burde du kunne bruke. Fila er stor å laste ned, (24,7MB) og manualen er på engelsk, men du kan jo prøve å sammenligne med noen av de andre du har, så ser du om det er noen forskjell. Jeg klarer ikke å kopiere direktelinken til manualen av en eller anne grunn, derfor må du finne den selv. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.