Jump to content

Ønsker å leie båttilhenger i Bergen!

Oln

Recommended Posts

Hei

Jeg lurte på om noen har en båttilhenger som passer en 20 fots båt eller større som kan leies ut for en helg? Finner ingen bensinstasjoner i Bergen som har utleie av det...

Har behov for å leie båttilhenger Lørdag den 11.

Om noen vil leie meg en ut helgen som kommer eller vet om noen andre, så vær så vennlig å ta kontakt! Det er viktig å få leie en, siden jeg skal hente ny båt til helgen!

Takker så mye på forhånd!

Sitat
Tores AutoService i Fyllingsdalen har den nest største boogi-hengeren til Tysse til utleie. Klarer vel 23 fot tror jeg, det har i alle fall jeg kjørt med den...

Tores har dessverre flyttet til Åsane. Jækla synd for det var mitt lokale verksted, bare 600 meter heimafrå. :cryin: Nå kommer det Lidl i stedet :puke:

Jeg kom akkurat på at ved åpningen av Tores i oktober 1979 så var det svære greier med "Veigrill" og allting. Den gang solgte de hamburgere på billigsalg i anledning åpningen, prisen var to kroner stykket. Jeg var mett leeeeenge. :lol: Prisen var forøvrig sånn omtrent den same som for en liter bensin ... Jeg sier ikke mer.

Redigert av Skipper_Worse (see edit history)

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Skipper_Worse skrev:
det var den gangen vi kunne fylle for en tier og få full tank på mopeden (Yamaha DT 50 M). Hvor mye får du for en tier, nå for tiden? :cryin:

Tja gjør du allting om til 2006 kroner så spørs det hvor du havner

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Skipper_Worse skrev:
Hvor mye får du for en tier, nå for tiden? :cryin:

Mere enn den gangen, og det vet du.

Hva var normallønn den gangen?

Hva er den nå?

Har man sett statistikkene for hvor mye vi har å bruke i privathusholdninger nå, kontra før ?

Har man fulgt med på hvor mye goder man har i dag kontra forrige århundre?

Snarere så fikk man vel egentlig så alt for lite for tiern før ?

Beklager avsporingen i denne tråd ........

Når det gjelder leie av henger, vil jeg tro at båtbutikker kan være behjelpelige med kortidsleie over helgen?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...