Erl Svart 9.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2007 Nye skisser over NB Marines nye 34 foter ! http://www.triangelbat.no/tribat/portal/me...t&valgtId=0 Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 9.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2007 Hei. Skipper_worse sin drøm båt ??? At-le Nei, egentlig ikke, selv om jeg ikke ville sagt nei takk om jeg fikk den (har bursdag snart ). Jeg klarer ikke helt å forsone meg med disse nymotens linjene og buene i alle retninger. Mulig det har noe med alderen å gjøre, at man har levd lenge nok til å se noe forsvinne ut over sidelinjen for aldri å komme tilbake ... ikke vet jeg. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Blue_Dragon Svart 10.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2007 Hei. Skipper_worse sin drøm båt ??? At-le Pris 8.294.000,- Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 10.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2007 Sunbeam 34 på vei til Norge http://www.seilas.no/wip4/detail.epl?id=124974 Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 10.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 10.Januar.2007 (redigert) Hei. Skipper_worse sin drøm båt ??? At-le Nei, egentlig ikke, selv om jeg ikke ville sagt nei takk om jeg fikk den (har bursdag snart ). Jeg klarer ikke helt å forsone meg med disse nymotens linjene og buene i alle retninger. Mulig det har noe med alderen å gjøre, at man har levd lenge nok til å se noe forsvinne ut over sidelinjen for aldri å komme tilbake ... ikke vet jeg. Pris 8.294.000,- Grisepriser. Uansett hvor lekkert man måtte synes at det er, så er det alt for mye penger å bruke på båt. Hadde jeg hatt så mye penger, skulle jeg brukt under en tidel på båt, og hatt minst like mye båtglede som om jeg hadde brukt alt sammen. Vi får se på lørdag. Har liggende inne en søknad til BFFK på Hamar. Redigert 10.Januar.2007 av Skipper_Worse (see edit history) Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
At-le Svart 11.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2007 Halv tørst amerikaner At-le Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 11.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2007 http://www.batliv.com/wip4/detail.epl?id=107370&cat=5867 Nå blir jeg sikkert beskylt for å være full av misunnesle, men jeg har aldri klart å fortså hva som er så stas med en slik båt. Hvis noen hadde forært meg noe slikt, ville jeg umiddelbart solgt den. Hvis slik overdreven luksus er så viktig måtte det da vært enklere å ta inn på et luksushotell e.l? Jeg synes ikke slike båter passer i den norske skjærgården. De passer best i middelhavet. Hva er det som gir så enorm båtglede ved en slik båt? Statussymbol? Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 11.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2007 (redigert) Først; jeg er misunnelig jeg også. Så er vi ferdig med det. Det er nettop luksus hotelsuiten det er snakk om. Artikkelen i båtblekka snakker kun om innredning og utseende. Hvordan den opptrer som båt nevnes ikke. Redigert 11.Januar.2007 av Mulligan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
RITS Svart 11.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2007 Hvis noen hadde forært meg noe slikt, ville jeg umiddelbart solgt den. Enig der, det er trist å sjå at også Fairline, som for 15 år sidan var mellom dei leiande på tidlaus og klassisk design, går i designmotefella så tydeleg Dette er den dårlege delen av arven frå 80 åra og MTV, det var ikkje lenger nok å levere eit bra produkt det måtte også sjå "bra" ut, no! Og det som ser bra ut no er ikkje nødvendigvis det som ser bra ut om 5 år, og som 5 åring i førpuberteten har F48 mange år framføre seg som akterutseilt symbol på kortsiktig jippoddesigna statussymbol. Og det er nett statusen som statussymbol som kjem til å berga han. Ein Fairline er trass alt ein Fairline Worse lurer på om det har med alderen å gjere, det trur eg men kanskje ikkje på den måten du beskriv. Eg trur heller at nokre år i kjølvatnet og gråe hår gjer oss meir kvalitetsbevisste, også når det gjeld design. Kvalitet kjenner ingen alder, men for å gjenkjenna og anerkjenna kvalitet trengs det ofte ein viss alder. ( mrk. at ofte er utheva her ) Då ser det heller ut som om NB er på rett veg med den nye 34'en, den ser rett og slett bra ut. Sitér dette innlegget Ex 1963 Furuholmen 52 Detroit V8-71 - Ex 1986 Fairline Forty VP TAMD 60C Ex 1994 Bayliner 4788 Pilot House Hino WO6D-TI - Ex 1984 Coronet 38.1 Mediterranean VP TAMD 70E Ex 2006 Bavaria 42 Sport VP D6-310 IPS 500 - Ex 1997 Fairline Squadron 50 VP TAMD122 HP 2003 Fairline Squadron 55 VP D12-715 Link to post
Mulligan Svart 11.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2007 Der tror jeg du traff dønn. MTV. Videoen er viktigere enn musikken. Innpakningen er viktigere enn innholdet. Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 11.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2007 MTV.Videoen er viktigere enn musikken. Innpakningen er viktigere enn innholdet. Kanskje det må innføres et nytt begrep innen båt-testing: Milli-Vanilli testen... ( tar noen av dere gamlinger den tro ) Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Mariell Svart 11.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2007 (redigert) Veldg OT Gamle Disco gruppa Bonny M strøyk også på Milli Vanilli testen. De danset og vrikket, men sang aldri en strofe. Hverken på scene eller i studio. Redigert 11.Januar.2007 av Mariell (see edit history) Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Espen C Svart 11.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2007 Sexy båtmote http://www.nettavisen.no/bat/article859552.ece Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 11.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2007 Innpakningen er viktigere enn innholdet. Keiserens nye klær er på mote igjen. Dette er et problem på flere områder, f. eks. eiendomsmarkedet. Overalt er det bare staffasjen som teller. Alt under kan være hvor pill råttent det vil, så lenge det ser bra ut på utsiden. Kanskje det må innføres et nytt begrep innen båt-testing:Milli-Vanilli testen... Meget bra! Veldg OTGamle Disco gruppa Bonny M strøyk også på Milli Vanilli testen. De danset og vrikket, men sang aldri en strofe. Hverken på scene eller i studio. Kødder du??? Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
roesok Svart 11.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2007 Veldg OTGamle Disco gruppa Bonny M strøyk også på Milli Vanilli testen. De danset og vrikket, men sang aldri en strofe. Hverken på scene eller i studio. Interessant, dog ikke riktig. Medlemmene i Boney M sang, det gjorde ikke Milli Vanilli. Uansett intet stort tap at disse nå er borte og glemt. Sitér dette innlegget Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
Mariell Svart 11.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2007 Nei Skipper Worse jeg kødder ikke. Hørte det på P1 for en stund siden. Var ett program om 70/80 talls Disco musikk og produsenter. Der ble det hevdet at BonnyM var ren lureri. Var studiomusikkere og sangere som spilte og sang inn melodiene i studio. Og at de 3 i orginalbesetningen kun mimet etter Playback på scenen. Playback er ikke uvanlig, men de fleste har iallefall sunget inn sangene selv. Forsøkte og søke etter det på nettet, men fant ingen info om det nå. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
roesok Svart 11.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2007 Forsøkte og søke etter det på nettet, men fant ingen info om det nå. Det beste og mest seriøse nettstedet for musikk er http://www.allmusic.com/ Her finner du det meste; også om Boney M Sitér dette innlegget Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet. Link to post
Mariell Svart 11.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2007 Fortsatt OT Er fortsatt ikke overbevist. Hvis du leser om Bonny M på Allmusic.com. Så var det Producer Frank Farian som skapte Bonny M. Samme producer skapte Milli Vanilli. De skriver endog: " Frank went on to create the late 80s dance sensation Milli Vanilli". Jaggu sa jeg sensation. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Bergen Svart 11.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2007 http://www.batliv.com/wip4/detail.epl?id=107370&cat=5867 Jeg synes ikke slike båter passer i den norske skjærgården. De passer best i middelhavet. Hva er det som gir så enorm båtglede ved en slik båt? Statussymbol? Den norske skjærgården er vel stor nok for alle typer båter ? Båtglede er jo subjektivt, og for de som har råd til en slik båt er det jo opp til dem om de ønsker å kjøpe en! En båt som dette inneholder egentlig det samme som en typisk familiebåt på tredve fot med tanke på antall sove og sitteplasser. En slipper bare en masse kompromisser angående plass. En kan legge seg på ordentlige ferdige oppredde køyer med gode madrasser, en kan dusje uten å få kink i nakken, det er et pantry som tillater gastronomiske utskeielser. På WC kan man gå uten å måtte ta av buksa ute for så å rygge seg på plass. At flere av oss ønsker litt mere plass i båten er jo 3 fot syndromet et "bevis" på. Men om jeg skulle "få" en slik båt så måtte jo jeg også selge den da min økonomi trolig ikke engang kunne forsvart forsikring og havneleie og i alle fall ikke driftsutgiftene som følger av en slik motorisering. Men at de som har råd til et slikt fartøy ikke kan oppleve samme båtgleden som alle andre i en flott norsk skjærgård har jeg ingen tro på. Sitér dette innlegget Link to post
Erl Svart 12.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2007 Muligheter for å bygge båten selv med priser og det hele ! Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 14.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2007 Hei. Askøy Dolvik skal laget ny 31 fot i år. http://www.dolvik.com/ At-le Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 14.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2007 Så fin båt du har At-le Det tok 4 sekunder før jeg skjønte at Askøy Dolvik ikke kommer med en Skilsø kopi. Luringen ! Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 14.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2007 Nytt flaggskip fra Sunseeker http://e24.no/eksklusiv/article1601116.ece#VG Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 14.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2007 (redigert) Tenkte jeg skulle slå et slag for en bekjent av meg og gi han litt ekstra PR her på BP. Han vet ikke hvem KM er, ikke spiller det noen rolle heller. Har du lys på noe helt spesielt, ring Kai. Her er båten han må selge: Her er hele annonsen. Se også seilersiden.no Redigert 14.Januar.2007 av Krisida Magni (see edit history) Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Espen C Svart 17.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2007 Båt for egoister Sunseeker har lansert båten for dem som vil nyte livet uten mas fra unger, venner og bekjente. Se bildene! http://www.nettavisen.no/bat/article867836.ece Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.