o.b.lix Svart 26.November.2006 Del på Facebook Svart 26.November.2006 Det er bare å anmelde så mye du orker for selskapets eventuelle brudd på FAL. Joda, det synes logisk nok, det. Men det blir likevel en nesten umulig oppgave å være mannen på gata som kjemper mot de enorme ressursene som tross alt sitter i et slikt selskap, rett eller ikke. Akkurat som å si da du ble overkjørt i et fotgjengerfelt: "Jeg har rett", men likevel innse at det var du som tapte... Sitér dette innlegget Link to post
Ubåtfender Svart 26.November.2006 Del på Facebook Svart 26.November.2006 Har du hørt om Kredittilsynet, Finansdepartementet og Forsikringsavtaleloven? Ja vi har masse rettigheter men problemet er at de funker bare som en veileder når det gjelder forbruker. Grunnen er meeeeeget enkel, staten tjener ikke noe på dem, men er en utgiftspost og bare til besvær for staten. Så hva skal vi med rettigheter når de ikke funker i samfunnet, Frode forbruker blir altid den tapene part, Hvor mange her inne på forumet har vært i privatrettslig sak mot forsikringsselskapet ?????? Sitér dette innlegget bloggen min Link to post
Frøken Fryd Svart 8.Desember.2006 Del på Facebook Svart 8.Desember.2006 Her er det flere som prøver seg... Einar Holand må svare for forsikringssvindel Hvem er det som drikker seg full etter å ha kjørt av veien? Nei dette må du lengre ut på sameland med Einar! Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 8.Desember.2006 Del på Facebook Svart 8.Desember.2006 Tja. Er nå det så sikkert, da? Tvertimot kan det vel være naturlig å ta noen stive etter et traumatik uhell? Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Mouche Svart 8.Desember.2006 Del på Facebook Svart 8.Desember.2006 Dette er blitt litt av en "catch 22"! Han hevder at han ikke hadde drukket forut for kjøring, men etterpå. Hvis han da ikke sendte skademelding så kunne jo det tolkes som at han "innrømmet" å ha vært påvirket under kjøring? For hvem lar være å be sitt forsikringsselskap om 65000 kroner i erstatning hvis man er berettighet til det? Når han nå sender skademelding så blir han beskyldt for forsikringssvindel for påtalemyndighetene mener å kunne bevise (?) at han var beruset under kjøring? Uansett synes det hevet over enhver tvil om at han var beruset etter kjøringen/utforkjøringen og en mann i hans stilling vet, eller burde vite, at da skal man ikke drikke etterpå heller! Uansett så er han forhånsdømt og spenningen knytter seg vel nå først og fremst til hva retten dømmer han til! For hvis noen tror han vil gå helt fri så stiller jeg opp i et veddemål og vil vurdere å gi gode odds! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Ubåtfender Svart 8.Desember.2006 Del på Facebook Svart 8.Desember.2006 Tror nok kommer til å se MYE mer til ham ja, men da som saksbehandler for forsikringsselskapet Macher de sakbehandlerene jeg har vært boti, eks. politi og med rette innstilling: det er jo lov å prøve seg :nono: Sitér dette innlegget bloggen min Link to post
Frøken Fryd Svart 22.Desember.2006 Del på Facebook Svart 22.Desember.2006 Nei det er nok best å holde seg i skinnet Einar Sitér dette innlegget Link to post
Brutus Svart 22.Desember.2006 Del på Facebook Svart 22.Desember.2006 (redigert) Han Up-sjefen hadde vel ikke drukket så mye, men han ble utsatt for den skumle "UP-joiken". Den kan visst ha en berusende effekt. Akkurat som joikaboller har på magen.... Skulle det bli fritt for juleakevitt, så kan du bare høre litt på UP-joiken her.... Redigert 22.Desember.2006 av Brutus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.