Hulda Svart 14.November.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.November.2006 Hm, jeg har handlet en del som ikke er til båten fra usa. Dette har gått kjempegreit, men har da kjøpt av store selskap og betalt med visa. Har aldri fått noe nei til å sende til norge. Når det gjelder fortollingen så valgte jeg å gjøre det selv på nett første gang. Etterpå har det gått litt i hytt og pine med tollen. noen ganger har jeg fått regning, andre ikke. Men varene har jeg alltid fått etter maks 7 dager(garantert av Fedex). Så der er ikke noen tolltriks med å ha adresse i usa????? På meg så fremsto det som fullstendig ryddig. Jeg tror ikke muligheten for å slippe unna med noe er tilstede. I forrigårs fikk jeg regning fra Magnum no AS som på pakken på litt under ti kilo var: Frakt fra USA og til min adresse kr. 578,41 pluss MVA kr. 1556,89. Forfallsdato 18.11.2006. Så nå lurer jeg på om jeg skal kjøpe nye lykter til Jeep'en. Prisen fra USA blir omtrent 1/3 av det H.A. Møller forlanger. Da er lyktene beregnet for det tyske markedet. Gir jeg blaffen i E2-merkingen, blir det 35% rimeligere. Sitér dette innlegget Link to post
PHa Svart 22.Oktober.2007 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2007 Hei Hulda Jeg har en GM 6,2 diesel i en båt, men får ikke noe fart ut av den. Har en slitt IP (IP2829 4502), ser av forumet at du har kjøpt ny IP fra USA. Hvordan gikk dette, går din motor bra i båten. Hva stor båt har du? Har du kjøpt nye dyser også? Har du type nummer på IP? Mange spørsmål... Har du noen svar Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.