Jump to content

Dieselaksjonen: Endelig kan vi som har firmabil med Diesel..

Guest Gjest

Recommended Posts

Gjest skrev:
For en dust Jens er:-) :flag:

Tja, jeg vet ikke hvem som er dust her, men har klart min mening om dette :wink:

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Nå vet vi iallefall ikke hvem som er dust :flag:

Windy 27 CC/HT -84. 4,2 D-tronic 250 HK -98. Bravo 3X 1,81 20P. 30 knop (under reparasjon)
Navette S540 -10 med Mercury F115 2,1 liter -15, 8 HK Tohatsu 2-takt -03
BSA A65L Lightning -69, Triumph Street Twin 900 -16, Honda MSX 125 -15
BMW X5 30d -13, Jeep Grand Cherokee 3,1TD -00, Audi 100 GL5E -78

Veldig smart - akkurat like smart som at det ikke finnes controllere som sammenligner antall kjørte km og antall fylte liter diesel. Og det gjør nok ikke ligningsmyndighetene om de kommer på besøk heller

Men om man eier selskapet selv er det jo ingen andre enn ligningsmyndighetene som er interesserte.

For en generasjon eller to siden var det ikke vanlig å låse husene når en skulle ut en tur. Ikke særlig smart kanskje, da var det jo enkelt for uvedkommene å gå inn og forsyne seg. Men de gjorde ikke det; fordi det var ikke riktig...

Ingen kan oppdage nye verdenshav om han ikke har mot til å tape kysten av synet.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...