BOBe Startet 13.November.2006 Link til dette innlegget Startet 13.November.2006 Hørte rykter om at regjeringen har trekt forslaget tilbake. Noen som vet? Sitér dette innlegget Link to post
goggen Svart 13.November.2006 Link til dette innlegget Svart 13.November.2006 YESS!!! Sjekk her. Sitér dette innlegget Bella 621DC med 175hk Mercury Optimax goggens båtblogg - en liten, men stadig større samling bilder av båter og annet... Link to post
Caluna Svart 13.November.2006 Link til dette innlegget Svart 13.November.2006 Nå tror jeg på julenissen igjen Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 13.November.2006 Link til dette innlegget Svart 13.November.2006 Godt at fornuften seiret denne gangen. Takk til KNBF for vel utført jobb! Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Jorg-1 Svart 13.November.2006 Link til dette innlegget Svart 13.November.2006 ....i dag var det moro å høre på nyhetene...... Tusen takk til KNBF også..... Da håper jeg myndighetene ikke tenker på noe annen måte avgiftsbelegge småbåtene for heller. Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
Guest Gjest Svart 13.November.2006 Link til dette innlegget Svart 13.November.2006 Hurra! Jeg virkelig overrasket. Jeg hadde aldri tenkt at regjeringen skulle snu på dette. Men så hyggelig å ta feil.... Sitér dette innlegget Link to post
Fanafjord Svart 13.November.2006 Link til dette innlegget Svart 13.November.2006 Ja jeg er like mye overrasket. Dette hadde jeg ikke trodd! Men så bra da. Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Hermine Svart 13.November.2006 Link til dette innlegget Svart 13.November.2006 HURRRRRRA!!! Dette var bra! Det er ingen skam å snu!!!! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.