Jump to content

Hva skal " hun" få til jul.

Careka

Recommended Posts

Ja det nærmer seg, og min første gave til Henne(båten) er en Galvanisk skille som er bestillt hos Jørg B.

Men Hun må jo få litt til. 1 pakke kan da ikke være nok :lol:

Nå må nettbutikkene sjekkes, og så dukker det nok opp noe "kjekkt å ha" :cool:

Hva med nye LED pærer til lanternene ? :cheers:

Hva skal dere gi til Deres kjære :wink:

Det er bare så synd det kun er Jul en gang i året. :seeya:

Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day."

Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC.

http://lagoon380careka.blogspot.com/

I disse avgiftsfrie tider så skal Frøken Fryd bli god og varm til vinteren, så nå er det vannbåren varmeapparat som skal monteres. Til neste år sparer vi jo så mye penger på diesel at det kan by på både den ene og andre gaven til Frøken :lol:

Nei, det blir nok noen lengre og hyppigere turer enn det ville blitt med økte avgifter og da legges det penger igjen rundt om på vestlandet tenker jeg.

:lol: ...så mye kjærlighet at du tar være på skjønnheten hennes.

Men det er jo nesten like viktig som regelmessig "krem på rumpa" :smiley:

Da jeg leste titlen tenkter jeg "nå henter du deg noe tips !" :lol:

Men dette er også bra, bare at ikke jeg har nok fantasi om "kjekkt å ha", bare om "praktisk".

Kanskje at det kommer her noe inspirerende også for meg?

:seeya:

Jørg

=>  Husk: Sier du ikke noe, da sier du "Ja".

=> Leser Du også på Båtplassens MARKED ?
=> Link til egne nettsider Sterling Power, Balmar, Victron, egen FAQ (tips feilsøking mm), osv.

Hei.

Vi hadde en slik tråd for noen år siden da jeg var fullstendig i beit for julegave til fruen. Og kjekt å ha båtgreier var ikke aktuelt for henne. Jeg endte opp med tips om gavekort på en time aromaterapi (en slags masasje med spesielle oljer så vidt jeg husker). Hun ble brakt og hentet av meg, og hjemme ventet det rødvin og levende lys. Den tråden finner du her fra innlegg #13 og litt i denne tråden.

100% vellykket gave! Hva kan en ikke bruke båtplassen.no til!!

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Det er ikke så mye til Stauden II, men et par små pakker blir det nok. Ankervinsj og muligens baugpropell

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Lars, hva skal Trudelutt få i år da. :yesnod:
Til Trudelutt blir det nok nye simmerringer til propellakslingen, men hva i all verden Trude (min kjære kone som båten har navn etter) skal få, aner jeg ikke. Men det er nå lenge til jul ennå, slikt er det litt tidlig å tenke på.

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Tja, si det. Synes jeg har overøst frøkna med gaver i hele år:

Ny motor

Ny aksel

Ny propell

Ny VHF-antenne

Ny Svinger til ekkoloddet

Nye skroggjennomføringer

Nytt kokeapparat

Nytt sort undertøy

Masse ny diesel

- Så nå er hun vel forvent, det holder nok ikke med en kjærlig klaps på stumpen og noen lufteturer?

Får kikke litt i denne katalogen om det er noe som kan passe.....

LA3939 har endret brukernavn

Skuta har vel fått så mye siden jeg henta den at det er best å gå litt stille i dørene , selv om det er endel mere som trengs før sommer'n er her . Men til Økosjefen kan jeg kansje kjøpe en radar , da blir hun glad vil jeg tru . Kansje Økosjefen heller vil ha gardiner eller nytrekt salong , men syntes radar er fin julegave jeg da .

Tine II

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Det blir vel forskjellig småtteri fra SeaSeas tradisjonelle julesalg - hvis de fremdeles har denne tradisjonen, da. Rorkultforlenger, tauverk, vanntank og windex står på lista.

Og min kone skal få ny flytevest - hun fikk badestige til fødselsdagen :wink:

Alle båter har sin egen sjarm - man må bare bruke litt fantasi for å finne den!

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...