Careka Startet 13.November.2006 Link til dette innlegget Startet 13.November.2006 Ja det nærmer seg, og min første gave til Henne(båten) er en Galvanisk skille som er bestillt hos Jørg B. Men Hun må jo få litt til. 1 pakke kan da ikke være nok Nå må nettbutikkene sjekkes, og så dukker det nok opp noe "kjekkt å ha" Hva med nye LED pærer til lanternene ? Hva skal dere gi til Deres kjære Det er bare så synd det kun er Jul en gang i året. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Frøken Fryd Svart 13.November.2006 Link til dette innlegget Svart 13.November.2006 I disse avgiftsfrie tider så skal Frøken Fryd bli god og varm til vinteren, så nå er det vannbåren varmeapparat som skal monteres. Til neste år sparer vi jo så mye penger på diesel at det kan by på både den ene og andre gaven til Frøken Nei, det blir nok noen lengre og hyppigere turer enn det ville blitt med økte avgifter og da legges det penger igjen rundt om på vestlandet tenker jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Joerg Becker Svart 13.November.2006 Link til dette innlegget Svart 13.November.2006 ...så mye kjærlighet at du tar være på skjønnheten hennes. Men det er jo nesten like viktig som regelmessig "krem på rumpa" Da jeg leste titlen tenkter jeg "nå henter du deg noe tips !" Men dette er også bra, bare at ikke jeg har nok fantasi om "kjekkt å ha", bare om "praktisk". Kanskje at det kommer her noe inspirerende også for meg? Jørg Sitér dette innlegget => Husk: Sier du ikke noe, da sier du "Ja". => Leser Du også på Båtplassens MARKED ? => Link til egne nettsider Sterling Power, Balmar, Victron, egen FAQ (tips feilsøking mm), osv. Link to post
Sandvik(a) Svart 13.November.2006 Link til dette innlegget Svart 13.November.2006 Hva med en gavefri dag, da hun hun får noe hver dag resten av året. Enn skal jo ikke overdrive Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 13.November.2006 Link til dette innlegget Svart 13.November.2006 Hun skal få en ny 130% bi-radial genoa. Håper hun blir glad. (Og kjapp). Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 13.November.2006 Link til dette innlegget Svart 13.November.2006 Hei. Vi hadde en slik tråd for noen år siden da jeg var fullstendig i beit for julegave til fruen. Og kjekt å ha båtgreier var ikke aktuelt for henne. Jeg endte opp med tips om gavekort på en time aromaterapi (en slags masasje med spesielle oljer så vidt jeg husker). Hun ble brakt og hentet av meg, og hjemme ventet det rødvin og levende lys. Den tråden finner du her fra innlegg #13 og litt i denne tråden. 100% vellykket gave! Hva kan en ikke bruke båtplassen.no til!! Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Careka Svart 13.November.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.November.2006 Lars, hva skal Trudelutt få i år da. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Sydvesten Svart 13.November.2006 Link til dette innlegget Svart 13.November.2006 Det er ikke så mye til Stauden II, men et par små pakker blir det nok. Ankervinsj og muligens baugpropell Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
avsluttet Svart 13.November.2006 Link til dette innlegget Svart 13.November.2006 tørr kabin med varmluft hele vinteren. Det ser ut til at jeg har fått det passelig tett rundt vinduene også. Nye motorfester montert av proffesjonelle ble gitt på forskudd. Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 13.November.2006 Link til dette innlegget Svart 13.November.2006 (redigert) Her blir det gitt elektrisk septikktømmer + dieselvarmeapp.+ny gass ovn/steke så får vi se om det er igjen penger til gave for far, for ting til båten intresserer meg overhodet ikke Redigert 13.November.2006 av jab (see edit history) Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Lars H. Svart 13.November.2006 Link til dette innlegget Svart 13.November.2006 Lars, hva skal Trudelutt få i år da. Til Trudelutt blir det nok nye simmerringer til propellakslingen, men hva i all verden Trude (min kjære kone som båten har navn etter) skal få, aner jeg ikke. Men det er nå lenge til jul ennå, slikt er det litt tidlig å tenke på.Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Kjell E Svart 13.November.2006 Link til dette innlegget Svart 13.November.2006 Tja, si det. Synes jeg har overøst frøkna med gaver i hele år: Ny motor Ny aksel Ny propell Ny VHF-antenne Ny Svinger til ekkoloddet Nye skroggjennomføringer Nytt kokeapparat Nytt sort undertøy Masse ny diesel - Så nå er hun vel forvent, det holder nok ikke med en kjærlig klaps på stumpen og noen lufteturer? Får kikke litt i denne katalogen om det er noe som kan passe..... Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Gnisten Svart 13.November.2006 Link til dette innlegget Svart 13.November.2006 (redigert) Hmmmm.... Denne "frøkna" di da LA3939, hvem er deh ? Noe du ikke har fortalt om ? Redigert 13.November.2006 av LK6647 (see edit history) Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Kjell E Svart 13.November.2006 Link til dette innlegget Svart 13.November.2006 Ikkje prøv dæ! Du har både sett henne og vært ombord i henne! Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Gnisten Svart 13.November.2006 Link til dette innlegget Svart 13.November.2006 Ikkje prøv dæ! Du har både sett henne og vært ombord i henne! Ombord ja...hvilken herlig opplevelse... Sitér dette innlegget .... på dypt vann; igjen.... Link to post
Skipper Worse Svart 13.November.2006 Link til dette innlegget Svart 13.November.2006 Ny motorNy aksel Ny propell Ny VHF-antenne Ny Svinger til ekkoloddet Nye skroggjennomføringer Nytt kokeapparat Nytt sort undertøy Masse ny diesel Skal hun få noe mere nå, så må det vel bli ny eier?? (Kunne ikke dy meg) Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
"Mathilde" Svart 13.November.2006 Link til dette innlegget Svart 13.November.2006 Ny seildress i størrelse XL ...he,he.. Sitér dette innlegget Link to post
Kjell E Svart 13.November.2006 Link til dette innlegget Svart 13.November.2006 (redigert) Worse, der er jo en ønskeliste til ute og går: Windy 52 Xianthos Beneteau 42 Swift Viknes 1030 Grand Banks 46 Telefon fra BFH Mine ønsker er beskjedne, med andre ord..... Redigert 13.November.2006 av LA3939 (see edit history) Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
M/S Bastard Svart 13.November.2006 Link til dette innlegget Svart 13.November.2006 Alt hun trenger og begjærer, båten altså Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 14.November.2006 Link til dette innlegget Svart 14.November.2006 Skal hun få noe mere nå, så må det vel bli ny eier?? (Kunne ikke dy meg) Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Hydrox Svart 14.November.2006 Link til dette innlegget Svart 14.November.2006 Ny motor under luken og nytt drev i hekken. Da kan hun frese som en tiger og vrikke stolt på rumpen til sommeren.. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 14.November.2006 Link til dette innlegget Svart 14.November.2006 Telefon fra BFH Ja, den venter jeg også på. Kanskje i morgen kveld...? Det er lov å håpe. Søknaden er innlevert. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Tine IV Svart 14.November.2006 Link til dette innlegget Svart 14.November.2006 Skuta har vel fått så mye siden jeg henta den at det er best å gå litt stille i dørene , selv om det er endel mere som trengs før sommer'n er her . Men til Økosjefen kan jeg kansje kjøpe en radar , da blir hun glad vil jeg tru . Kansje Økosjefen heller vil ha gardiner eller nytrekt salong , men syntes radar er fin julegave jeg da . Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
La Digue Svart 14.November.2006 Link til dette innlegget Svart 14.November.2006 Det blir vel forskjellig småtteri fra SeaSeas tradisjonelle julesalg - hvis de fremdeles har denne tradisjonen, da. Rorkultforlenger, tauverk, vanntank og windex står på lista. Og min kone skal få ny flytevest - hun fikk badestige til fødselsdagen Sitér dette innlegget Alle båter har sin egen sjarm - man må bare bruke litt fantasi for å finne den! Link to post
Dalton Svart 14.November.2006 Link til dette innlegget Svart 14.November.2006 Etter mitt "lille" uhell, blir det nytt doghouse på Matilda i år. Har også tenkt å spandere en gjennomgående bronsesvinger til ekkoloddet. Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.