Trophy Startet 14.November.2006 Del på Facebook Startet 14.November.2006 har ikke strekt kabelstokk til Fly enda og hadde tenkt å gjøre det i vinter. Var hos Mercruiser og spurte på pris ca 16000,- for Y-kobling, kabel til Fly, tilkoblingskabel til instrumenter og start/stopp rele med alarmer og turteller Spørsmålet er da hvor kan man få kjøpt dette billigere i utlandet Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
M/B Shanty Svart 14.November.2006 Del på Facebook Svart 14.November.2006 Beklager min ignorans, men hva er kabelstokk? Affe Sitér dette innlegget Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn Link to post
JRK Svart 15.November.2006 Del på Facebook Svart 15.November.2006 Hei, Det er rett og slett en bundt med ledninger. Ofte er hver enkelt leder målt ut i riktig lengde og påsatt riktige kabelsko osv. I dette tilfelle en ferdig bundt, med alle ledninger for å få en ekstra styreposisjon på flybridge. Sitér dette innlegget Link to post
HomerSimpson Svart 15.November.2006 Del på Facebook Svart 15.November.2006 Dersom du har litt greie på elektronikk selv, eller kan få hjelp av noen andre, ville jeg heller lagd dette selv. Du får kjøpt ledninger i alle forskjellige farger og dimensjoner. hvis du lodder alle skjøtene og bruker krympestrømper utenpå vil dette bli veldig bra. Du får også kjøpt kabelsko med krympestrømpe og lim som varmes etter at du har koblet sammen. Disse blir helt tette. Byttet ut min kabelstokk i min forrige Bayliner og her var det loddet i alle skjøter, men bare tapet utenpå, og dette var fra fabrikk. Rele og turteller kjøper du i en båtbutikk. Jeg tipper du klarer deg med ett par-tre tusenlapper dersom du gjør det selv og det bør minst bli like bra. Sitér dette innlegget Det må da være mulig å drikke alkohol uten å ha det moro??? Link to post
Trophy Svart 16.November.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.November.2006 Elektronikken på nye motorer er ømfindtlig. Så noen juksekoblinger blir det ikke. Er på utkikk etter nettbutikker i utlandet som kan levere orginalt til en billigere penge. Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
HomerSimpson Svart 17.November.2006 Del på Facebook Svart 17.November.2006 Sjekk denne annonsen. Han skal selge kabelstokk til Mercruiser for to styreposisjoner. Sjekk denne Sitér dette innlegget Det må da være mulig å drikke alkohol uten å ha det moro??? Link to post
Divemaster Svart 17.November.2006 Del på Facebook Svart 17.November.2006 En av disse kanskje ?? http://www.cablelynx.co.uk/ http://www.connect2t.co.uk/c2t%20catalog.pdf Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Trophy Svart 18.November.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.November.2006 Sjekk denne annonsen. Han skal selge kabelstokk til Mercruiser for to styreposisjoner. Sjekk denne Har sendt forespørsel Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Sinten Svart 18.November.2006 Del på Facebook Svart 18.November.2006 Du får også kjøpt kabelsko med krympestrømpe og lim som varmes etter at du har koblet sammen. Funker også å tre krympestrømmpe delvis over kabelskoen, blir potte tett Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Draco er tingen Svart 29.November.2006 Del på Facebook Svart 29.November.2006 Hei Trophy Jeg kjøper (eller byr) på alt jeg trenger til min Mercruiser på eBay i USA. Der er det penger å spare. http://www.ebay.com/ Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 18.Desember.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Desember.2006 Lite til Mercruiser dieselmotorer der, foreløbig...noen bedre Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.