Jump to content

Støtte KNBF....

At-le

Recommended Posts

Har støttet dem i dieselavgiften.

Kunne vært hyggelig med gjengjeldelse av støtte i tilsvarende sak for bensinavgift. Men der er de for feige, gitt.

Så om de opprettholder sitt standpunkt i synet på bensinavgiften, kan de se langt etter min støtte ved senere anledninger.

baatplassen.no

Din kommunistiske hjemmehavn på nettet!

Velkommen i Forbundet at-le og enrico!

Flott at dere gir en oppfordring om at vi må bli flere medlemmer. Jeg har skrevet om det før, og gjentar det gjerne : Det er kjøttvekta som gir en organisasjon styrke. Skal KNBF nå fram med saker som ligger oss båtfolk på hjertet må vi vise at vi står sammen. Det koster mindre enn 1kr dagen å være medlem, det har vi råd til alle sammen.

mvh

JanS

Old fishermen never die - they only smell that way!

På generellt grunnlag synes jeg at vi alle burde være med å støtte de få organisasjonene som berører båtfolket, selv om vi ikke alltid er enige i alle detaljene.

Dieselaksjonen, båtførersertifikat og båtregisteret er saker som det har vært stor uenighet i.

Likevel tror jeg at vi vil stå sterkere om vi var en mer samlet nasjon.

At det nytter kan denne siste aksjonen være et bevis for.

Å kritisere KNBF for å ikke ha fått til noe i andre saker, kan vel ses på i lys av hvilken slagkraft man ønsker at KNBF skal ha.

Redigert av Krisida Magni (see edit history)

VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT nssr_logo.gif D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...