At-le Startet 14.November.2006 Link til dette innlegget Startet 14.November.2006 Hei. Gratulerer KNBF og baatplassen og andre...dieselaksjon. Jeg er ny medlem hos KNBF idag. Hvis du har ikke og bli med medlem inn her. Støtte KNBF. At-le Sitér dette innlegget Link to post
MT. Svart 14.November.2006 Link til dette innlegget Svart 14.November.2006 Har støttet dem i dieselavgiften. Kunne vært hyggelig med gjengjeldelse av støtte i tilsvarende sak for bensinavgift. Men der er de for feige, gitt. Så om de opprettholder sitt standpunkt i synet på bensinavgiften, kan de se langt etter min støtte ved senere anledninger. Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
Espen C Svart 14.November.2006 Link til dette innlegget Svart 14.November.2006 Da støtter jeg heller Redningsselskapet som er en del viktigere og så får man en del igjen for pengene Medlemskap Sitér dette innlegget Link to post
enrico Svart 14.November.2006 Link til dette innlegget Svart 14.November.2006 der fikk de et medlem til. det kontingenten koster er bare en brøk del av hva jeg nå har spart i dieselavgift så all ære til det største formelle organet for oss båtfolk håper de får mange nye betalene medlemmer etter dette. Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 14.November.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.November.2006 Da støtter jeg heller Redningsselskapet som er en del viktigere og så får man en del igjen for pengene Medlemskap Har også redingsselskapet-medlem. At-le Sitér dette innlegget Link to post
JanS/EIR Svart 14.November.2006 Link til dette innlegget Svart 14.November.2006 Velkommen i Forbundet at-le og enrico! Flott at dere gir en oppfordring om at vi må bli flere medlemmer. Jeg har skrevet om det før, og gjentar det gjerne : Det er kjøttvekta som gir en organisasjon styrke. Skal KNBF nå fram med saker som ligger oss båtfolk på hjertet må vi vise at vi står sammen. Det koster mindre enn 1kr dagen å være medlem, det har vi råd til alle sammen. mvh JanS Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
Frivakten Svart 14.November.2006 Link til dette innlegget Svart 14.November.2006 (redigert) På generellt grunnlag synes jeg at vi alle burde være med å støtte de få organisasjonene som berører båtfolket, selv om vi ikke alltid er enige i alle detaljene. Dieselaksjonen, båtførersertifikat og båtregisteret er saker som det har vært stor uenighet i. Likevel tror jeg at vi vil stå sterkere om vi var en mer samlet nasjon. At det nytter kan denne siste aksjonen være et bevis for. Å kritisere KNBF for å ikke ha fått til noe i andre saker, kan vel ses på i lys av hvilken slagkraft man ønsker at KNBF skal ha. Redigert 14.November.2006 av Krisida Magni (see edit history) Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.