Allan E Startet 14.November.2006 Link til dette innlegget Startet 14.November.2006 Hvor får jeg kjøpt et svingbart veggfeste noe i likhet med denne her. Jeg vil gjerne ha med settskruer for låsing når den er rett plassert Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 14.November.2006 Link til dette innlegget Svart 14.November.2006 Biltema Clas Ohlson Elkjiip Settskruer må du trolig lage noe årning for selv. PC monitor til å svinge ut i lukeåpningen ? Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Sydvesten Svart 14.November.2006 Link til dette innlegget Svart 14.November.2006 (redigert) Kjøpte mitt feste på Clas O, det har ikke sett skruer, men en kan stramme til en vanlig bolt etter at den er justert så den holdes på plass. Det er en M8 bolt i hver ledd som kan strammes så dette ikke beveger seg. Her er det nok å velge mellom Redigert 14.November.2006 av sydvesten (see edit history) Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
vinc79 Svart 14.November.2006 Link til dette innlegget Svart 14.November.2006 Her har du en del hos Komplett Selv har jeg tenkt å montere denne i løpet av vinter'n B-tech selges også bla av Expert Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 14.November.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.November.2006 (redigert) Kommer fra båten nå og da tok jeg et mål. Den må være ca 70-80 cm lang og armen må ha et ledd på midten. Da får jeg den ut til senter av luka. Tenkte jeg skulle montere både radar og plotter på denne slik at de er lette å se for rormann. Komplett har fått noen 10" touch skjermer som jeg tenkte å kjøpe, er det noen her med erfaring på disse skjermene. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=321328 Redigert 14.November.2006 av Gladiator (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
GeirT Svart 14.November.2006 Link til dette innlegget Svart 14.November.2006 Komplett har fått noen 10" touch skjermer som jeg tenkte å kjøpe, er det noen her med erfaring på disse skjermene. Hadde en 8 tommer av samme fabrikkant i forrige båten. Den støyet en del på VHF'en. Kan selvfølgelig ha vært dårlig mottaker på VHF'en... Men touchscreen etc funket greitt. Var ikke vanntett og det ble masse kabler/plugger. VGA og USB til PC'en, og DC kabel via adapter til 12V. Geir Sitér dette innlegget Geir Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.