kevin.glover@imr.no Startet 14.November.2006 Del på Facebook Startet 14.November.2006 Hei, Mangler noen deler til min Robertson AP45 autopilot men finne ikke akkurat ut hvor jeg skal få takk i delene til det. Er det Simarad i egersund som har dette? Er det en plass i Bergen som har peiling på dette? Kevin Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 14.November.2006 Del på Facebook Svart 14.November.2006 Simrad Marine har hovedkontor i Bergen, men du kan kontakte en av forhandlerene med hjelp til deler. Simrad forhandlerliste Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 14.November.2006 Del på Facebook Svart 14.November.2006 Denne produksjonen ble så vidt jeg vet nedlagt når Kongsberg solgte Simrad. Mange har problemer med tilgang på deler. Men prøv å ringe Simrad Marine, Laksevåg. De er svært hjelpsomme. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 14.November.2006 Del på Facebook Svart 14.November.2006 (redigert) Roberston=Simrad - det stemmer. Om ikke Egersund kan hjelpe deg ville jeg funnet den lokale Sirmad forhandleren. Alternativt har jeg bra erfaring med Gemotech for å finne frem i delejungelen. Tom på Bilradioservice har også vært bra å ha til hjelp for oss Redigert 14.November.2006 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 14.November.2006 Del på Facebook Svart 14.November.2006 Det ække no mer i Egersund. De fleste som jobba der jobber nå i MT. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 14.November.2006 Del på Facebook Svart 14.November.2006 Ta apparaturen med deg inn til Bergen Maritim Elektro på Damsgård. De fikser det meste men det er mulig at du selv får litt jobb i oppfølgning av hva de lover ... Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Bitteliten Svart 14.November.2006 Del på Facebook Svart 14.November.2006 De fleste som jobba der jobber nå i MT. Og MT er hva for noe? At nye eiere som er Altor tar grep overrasker egentlig ikke - tvert i mot faktisk. De har en lei tendens til å vite hva de holder på med Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 14.November.2006 Del på Facebook Svart 14.November.2006 Marine Technology. Lousiana basert selskap med underbruk i Egersund Sitér dette innlegget Link to post
Sabeltann Svart 14.November.2006 Del på Facebook Svart 14.November.2006 Du finner sikkert en del brukt utstyr på EBAY.... Fant og finner masse deler til min autopilot som var den første "mikroprossesorstyrte" autopilot, tenk det du!! Sitér dette innlegget Link to post
kevin.glover@imr.no Svart 15.November.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.November.2006 Hei, Takker for svar. Skal ringe de i Laksevåg og hører om de har delene osv. Kevin Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 15.November.2006 Del på Facebook Svart 15.November.2006 Det er bedre med personlig fremmøte, medbringende autopiloten. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
MVH Svart 15.November.2006 Del på Facebook Svart 15.November.2006 Hadde problemer med min Robertson autopilot. Trengte special o ringer til styrepumpen. Tok kontakt med lokal forhandler, de ringe Simrad i Bergen, jeg betalte forhandler for o ringene der og da. 2 dager senere kom o ringene i posten, ikke fra Bergen men fra Egersund. Sitér dette innlegget Link to post
kevin.glover@imr.no Svart 15.November.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.November.2006 Hei, Ringte de på SIMRAD på Laksevåg i Bergen og fikk snakke med en som var svært behjelpsom og kunne tydelighvis alt om dette. Han anbefalte likevel at jeg skulle ta kontakt med en av deres forhandlere i Bergen (som jeg holde på med) for å gjennomføre det. Takker nok en gang for hjelp folkens, Kevin Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 16.November.2006 Del på Facebook Svart 16.November.2006 Det ække no mer i Egersund.De fleste som jobba der jobber nå i MT. Marine Technology.Lousiana basert selskap med underbruk i Egersund ---------------------- Tull og vas, Simrad består i beste velgående, i Egersund. Faktiskt så har Avd i Egersund blitt styrket etter at nye eiere overtok, avd i Danmark skal legges ned. Egersund er hvor kunnskapen om Autopilotene sitter, Bergen har kun vært et dårligt drevet salgskontor. ---------- Noen få sluttet for mange år siden(eller hver gang det har vært dårlige tider) Disse har igjen startet for seg selv, de fleste hadde sine jobber på Simrad/Robertson. Disse er. C-map.(Egersunb) Pro Nav/Egersund) MT. som er et Amerikans eiet selskap. men med kunskap og pesonell fra Egersund, de har også en underavd i egersund. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
kevin.glover@imr.no Svart 16.November.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.November.2006 Hei, Har du da kontakt nummer til de i Egersund slik at jeg kan snakke med de dersom det trengs. Kevin Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 16.November.2006 Del på Facebook Svart 16.November.2006 At den største kunnskapen ligger i Egersund er det igen tvil om, Tom i Bergen har også bra peiling. Ellers er det ebay som kan by på deler til piloten til en fornuftig penge. Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 17.November.2006 Del på Facebook Svart 17.November.2006 Hei, Har du da kontakt nummer til de i Egersund slik at jeg kan snakke med de dersom det trengs. Kevin Beklager, men du må nok bruke salgskontoret i bergen eller en lokal forhandler. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Lars Hansen Svart 18.November.2006 Del på Facebook Svart 18.November.2006 Hei, Har du da kontakt nummer til de i Egersund slik at jeg kan snakke med de dersom det trengs. Kevin Jeg har ringt de i Egersund jeg, ikke noe problem det! http://www.purehelp.no/vis.asp/company_nam...464D46/t_page/1 Har du beskrevet hva du trenger av deler? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.