Geggen Startet 14.November.2006 Link til dette innlegget Startet 14.November.2006 Er det noen som har annbefalinger om kjøp av ny kalleskje til Draco 18 Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 14.November.2006 Link til dette innlegget Svart 14.November.2006 Vist det er produsent av kalesjer du lurer på så kan jeg anbefale Jens Sagen i Kristiansand, Han har mal av de fleste båtkalesjer så du slipper som regel å levere inn den du har. Tlf: 38 18 32 22 Sitér dette innlegget Link to post
Geggen Svart 14.November.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.November.2006 Takk for tipset. Jeg får ta en telefon imorgen. :-) Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 14.November.2006 Link til dette innlegget Svart 14.November.2006 (redigert) Takk for tipset. Jeg får ta en telefon imorgen. :-) Du kan se litt her http://www.jens-sagen.no/ E-Mail kalesje@jens-sagen.no Redigert 14.November.2006 av Espentc (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
GOE Svart 17.November.2006 Link til dette innlegget Svart 17.November.2006 Kjøpte kalersje til en Draco 18 Suntop hos Alf Hansen AS for noen år siden. Fint arbeid og rask levering. De hadde også ferdig mal. Her er linken: Alf Hansen AS Sitér dette innlegget Aldri en dag uten båt. Medlem KNBF. NSSR. Båten reg. i Skipsregisteret og Småbåtregisteret Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.