kevin.glover@imr.no Startet 15.November.2006 Del på Facebook Startet 15.November.2006 Hei, Med litt flaks har jeg klart å lokalisere den "original mesan" til båten min (ikke den forrige eier men eieren før det har det i naustet sitt). Han hadde i tillegg alle bommene og andre delene som hører til den utenom en ting som er lett å ordne likevel. Fyren var "kanskje" interessert i å selge den, men jeg fikk intrykk at han skulle ikke slippe den gratis for å si det sånn. Her blir det en hard forhandlingskamp tenk eg. Lurer på hvor mye man skal betaler for noe sånnt? Dersom ALT er strøken og i orden rekner jeg med at half av nye pris at "ok" (i allefall ikke mer), men hva er halv pris for noe sånnt? Har gjørt en del grov beregninger og en plass mellom 10-15,000kr er realistisk for å få en ny mesan på en slik båt, mindre dersom jeg bruker noen folk fra jobb som kan hjelper med sveisingen, og kjøpe seil ut av billigere stoff osv osv osv. Det finns liksom ingen pris på sånnt på markedet. Noen har forslag på hva jeg burde gi for noe sånnt fordi denne fyren er nok interessert i å tjene penger og jeg få ikke noe høst pris for å så det sånn. Hilsen, Kevin Sitér dette innlegget Link to post
rogeri Svart 15.November.2006 Del på Facebook Svart 15.November.2006 Er dette til den skøyta i avataren din? Prisen avhenger av tilstand på duk,trinser, tau og tilstand på mast,bom og pik forøvrig. Ville prøvd meg på 5000,- hvis sakene ser brukbare ut! Han må jo for svarten bli glad for å slippe å lagre på dette lengre???? Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 15.November.2006 Del på Facebook Svart 15.November.2006 du får prøve å ligge inn et lavt bud ,så får du se Sitér dette innlegget Link to post
kevin.glover@imr.no Svart 16.November.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.November.2006 Hei, Mesanen er til båten i avtaren min ja. Få nok se hva pris han forslå og jeg få bare legge inn et lavere bud dersom prisen ikke er å leve med. Ja ja, vi få se. Kevin Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.