Bitteliten Svart 17.November.2006 Del på Facebook Svart 17.November.2006 mens eksempelvis Beneteau skulle ha pengene på sin konto før båten ble fraktet fra produksjonsstedet. Hm - jeg kjøper båt av forhandler jeg - ikke av fabrikken. Om forhandler ikke aksepterer den form for sluttoppgjør hadde jeg ikke handlet av dem. Jeg vet at forhandler av Windy og Nidelv betaler båtene før de får sluttoppgjør av kunden. Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 26.Juni.2007 Del på Facebook Svart 26.Juni.2007 (redigert) Endrer til at saken løste seg, men at videoen under viser saken. http://s31.photobucket.com/albums/c359/tre...msworthPaul.flv Redigert 26.Juni.2007 av Blue_Dragon (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Divemaster Svart 26.Juni.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Juni.2007 Endrer til at saken løste seg, men at videoen under viser saken. Saken løst .... etter over ett år og kunden har sin gamle båt (En Squadron 59) tilbake .... men nå tilsalgs for en "rimelig" penge.... Finansielt oppgjør er ikke offentliggjort ... og vil nok holdes hemmelig .... En kan sikkert også finne Ocean Deep til salgs blandt andre Trader båter, så vær forsiktig hvis du vurderer en 575 Signature med blått skrog.... Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.