Ask Startet 16.November.2006 Link til dette innlegget Startet 16.November.2006 Hei Eg skal tetta eit par hol (38 mm), etter luftingar frå septiktank, i skroget. Desse er over vasslina, og kjem ikkje under vatn over lengre tid. Dette fordi båten ikkje krengar. Det kan og vil bli skvett og bølger over stedet, men ikkje når båten ligg i hamn. Pga. innvendig arbeid ønsker eg å ta den innvendige delen av arbeidet no, og den utvendige delene til våren. Eg tenker å legga på eit par tre lag med glassfiber på innsida. Spørsmålet er om det noko i vegen for å gjera det innvendige arbeidet no, og det utvendige (sparkling og lapping) når båten skal på land til våren? Takksam for svar. Ask Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 16.November.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.November.2006 Retting. I nest siste avsnitt skal det stå "sparkling og lakking". Ikkje "lapping". Ask Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 16.November.2006 Link til dette innlegget Svart 16.November.2006 Burde ikke være noe problem. Sørg for at deu har noen dager med finvær før du forsegler hullet på utsiden. Du må også sørge for at du har nok temperatur for at det du legger på nå herder skikkelig. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Oslo Maritime Svart 16.November.2006 Link til dette innlegget Svart 16.November.2006 Det går helt fint, sett en arbeidslampe på utsiden, så har du god lufttemperatur. Da er det forøvrig heller ikke noe problem å gjøre jobben på utsiden også når du ønsker det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.