lippert Svart 18.November.2006 Link til dette innlegget Svart 18.November.2006 Hei. Jeg har en Interphase V6i som ble kjøpt høsten 04. Kart fra C-map. Valget den gangen var ganske enkelt for i følge Seatronic i Moss var det nesten den enste plotteren som den gangen klarte hastigheter på 35+ Den var vel blant de første med 200 Mhz prosessor. Den ha fungert utmerket. Skulle tro at de fleste nyere plottere med skjerm i den størrelsen det her ønskes skulle klare hastigheter på rundt 30+. Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
bwh Svart 18.November.2006 Link til dette innlegget Svart 18.November.2006 (redigert) På min forrige båt instalerte jeg en geonav 6" fargeplotter som jeg var enkel å bruke og ga grei informasjon i sakte fart, men etter en sesong med marsfart 20 knop, hadde jeg en følelse av at jeg "kjørte meg ut av kartet". Den ble da byttet ut med en Raymarin C 120 som ga en helt annen kjøregled. Anbefaler på det sterkeste å legge i noen kroner for å få en stor skjerm på båter som marsjer på 20 knop ++ Redigert 18.November.2006 av bwh (see edit history) Sitér dette innlegget Ingen for stor eller for liten det er trivselen som bestemmer. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.