Smiley Startet 17.November.2006 Link til dette innlegget Startet 17.November.2006 Jeg har planer om å legge inn en slik profilert (diamant-mønstret?) aluminiumsplate som dørk i Smuggleren, men jeg kan ikke huske hva de heter. Derfor er jeg heller ikke i stand til å finne noen leverandør / priser på nett. Jeg tenker på de med mønsteret: =II=II= (Liknet det? Ikke så veldig kanskje...) Noen som skjønner hva jeg mener?? Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
tuffff Svart 17.November.2006 Link til dette innlegget Svart 17.November.2006 Dørkeplater - noe som heter one bar/five bar mønster. mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 17.November.2006 Link til dette innlegget Svart 17.November.2006 (redigert) Det er vel sånne du ser etter? Aluminiumsplater Nærmeste salgskontor er Vakås, Bærum. Redigert 17.November.2006 av Krisida Magni (see edit history) Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Smiley Svart 17.November.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.November.2006 (redigert) Det er vel sånne du ser etter? Aluminiumsplater Nærmeste salgskontor er Vakås, Bærum. Takk skal dere ha! Der var de ja, syntes det var dyrt helt til jeg fant konkurerende bedrifter som skulle ha 3 ganger prisen i det lille kvantumet jeg er ute etter....... Får visst tenke gjennom dette en gang til! :-) Tenkte det ville bli noe "rensligere" enn terassegress. Redigert 17.November.2006 av smiley (see edit history) Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.