Suzuki Startet 19.November.2006 Link til dette innlegget Startet 19.November.2006 etter et lite " lagringsuhell " trenger noen puter jeg har, en skikkelig maskinvask. Disse er noe store til et ilegg AEG`en. Imidlertid oppdager jeg at de faktisk har vært limt sammen av flere biter fra før. Veit noen åssen lim man bruker til skumplast ? Sikafleks ? Tapetlim ? Trelim ? Annet lim ? De gamle bitene ser ut til å ha sittet sammen siden tidenes morgen. Ikke antydning til delaminering eller løsning.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Joerg Becker Svart 19.November.2006 Link til dette innlegget Svart 19.November.2006 Hei Suzuki. Tre- eller tapetlim går ikke. Selv hvis det limer så sprekker det og er ikke elastisk (og på puter sitter man jo av og til :-) ) Jørg Sitér dette innlegget => Husk: Sier du ikke noe, da sier du "Ja". => Leser Du også på Båtplassens MARKED ? => Link til egne nettsider Sterling Power, Balmar, Victron, egen FAQ (tips feilsøking mm), osv. Link to post
Droll Svart 19.November.2006 Link til dette innlegget Svart 19.November.2006 Prøv kontaktlim, da helst den typen du får på sprayboks ( lettest å påføre ). Arne Kjetil Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
Suzuki Svart 19.November.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.November.2006 Skumplast kan visst limes med noe kontaktlim greier jeg har liggende. Da tester vi det en kveld.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
mor Amica Svart 19.November.2006 Link til dette innlegget Svart 19.November.2006 Limte en gang sammen en skumplastmadrass med tekstillim, det holdt så lenge vi hadde bruk for madrassen og det holdt seg mykt, slik at vi kunne ikke kjenne på madrassen hvor skjøten var. Mvh Ella Sitér dette innlegget "Ja ha, ho e blank no, Folda;berre helgedagen. Men du skal få sjå henne ein dag når ho snakkar alvor. Da er ho eit vaksemenneske." (Olav Duun)Amicas bloggJøa kystlag Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.