Boywonder Startet 19.November.2006 Link til dette innlegget Startet 19.November.2006 Jeg skal selge en C-map NT+ kartbrikke, som dekker "Skagerak, Gøteborg til Egersund," som det så flott står. Brikken er fra 2005. Class: EW Vet noen hva jeg kan få for denne nå? (Beklager hvis dette er feilpost, ift. til at det ligner på en annonse.. ) Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
roaldbj Svart 19.November.2006 Link til dette innlegget Svart 19.November.2006 Jeg anbefaler å ta det samme for brikken som du får i innbytte hos en C-map forhandler - 10 % idet du ikke kan gi noen garanti (ved feil). C-map forhandlerne gir - så vidt jeg har forstått - noe forskjellig innbyttepris avhengig av kartbrikkeversjon og senere oppgraderinger. For min egen del er jeg svært tilbakeholden med å selge eldre brikker til bekjente - men dette dreier seg jo bare om personlige vurderinger. Sitér dette innlegget Link to post
p.aas Svart 19.November.2006 Link til dette innlegget Svart 19.November.2006 Brikkern selges for ca, 1500 i UK. Jeg kjøpte derfra. Tror utsalgspris i norge er ca. 2500,-. Sitér dette innlegget Link to post
Oteren Svart 19.November.2006 Link til dette innlegget Svart 19.November.2006 Jeg kjøpte en tilsvarende ny brikke i vår for kr 1.501, da sendte jeg en brikke i innbytte (500,-). Nypris iflg Nautisk Forlag. Gammel brikke (ekstra som fulgte ny båt) solgte jeg for kr 500= innbyttepris. Selv om kart er "ferskvare" er din forholdsvis ny, bør vel kunne få noe mer enn innbyttepris.....? Sitér dette innlegget Link to post
Boywonder Svart 19.November.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.November.2006 Flott! Takk for svar! Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Boywonder Svart 19.November.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.November.2006 Jeg anbefaler å ta det samme for brikken som du får i innbytte hos en C-map forhandler - 10 % idet du ikke kan gi noen garanti (ved feil). Hmmm... 450,- for en brikke som kostet 2500,- for et år siden? Tror det er et litt drastisk prisfall.. Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.