enis Startet 20.November.2006 Del på Facebook Startet 20.November.2006 (redigert) jeg har søkt litt på britiske salgssider og det er nesten ikke til å tro hvor billig det faktisk er der, men har hørt en del skumle ting om toll osv.? å frakt ikke minst, noen som har kjøpt bår i utlande å fått den fraktet hjem?.. takker for alle svar .. http://www.boatsandoutboards.co.uk/categor...ats/Speed+Boats Redigert 20.November.2006 av enis (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hanne_V Svart 20.November.2006 Del på Facebook Svart 20.November.2006 Heisan. Vet ikke helt hvilken båt du så på, men er det så billig? Brukte selv hele fjorårets vinter på og sjekke båter uten å få regnestykket til å gå opp. Pund står vel i drøye 12 kr. + hk avgift kr. 137,50 pr.hest, frakt og 25 % mva på alt. kk Sitér dette innlegget Du `ække ekte sjømann før du har en tohatsu på hekken!!! Link to post
Baltic Svart 20.November.2006 Del på Facebook Svart 20.November.2006 Hvor er Egnland? Det landet har jeg aldri hørt om... Kanskje verden er større enn man tror, likevel... Sitér dette innlegget Link to post
enis Svart 20.November.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.November.2006 tenkte å kjøpe uten motor så da slipper jeg hk avgifta, men noen som hvet hvordan det er med frakt? Sitér dette innlegget Link to post
Sabeltann Svart 20.November.2006 Del på Facebook Svart 20.November.2006 Mener norcargo og andre større rederier har faste ruter over pytten. Som dekkslast kan de vel ikke koste så vilt... tipper 20.000,- for en 30 foter... Ring norcargo og spørr! Det er spennende og sondere terrenget og vi har jo ihvertfall en aktiv her inne som bor der borte...han vet nok mye om markedet. Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
enis Svart 20.November.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.November.2006 hehe, 30 foter ja.. det er ikke planen, tenker mere på en liten speed båt på 13-40 fot.. Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 20.November.2006 Del på Facebook Svart 20.November.2006 Det går båt Stavanger-Newcastle (dfds nå). En slik båt henter du fint selv på henger. Sitér dette innlegget Link to post
Divemaster Svart 20.November.2006 Del på Facebook Svart 20.November.2006 ..................og vi har jo ihvertfall en aktiv her inne som bor der borte... Føler meg litt truffet<... Marketdet for mindre speedbåter er vel ikk noe som jeg har studert i detalj, bortsett for når jeg skulle kjøpe RIBen vår.... De mindre båtene får du billigst på www.ebay.co.uk under "Cars, parts ,Vehicles" osv ... her.... http://motors.listings.ebay.co.uk/Boats_wa...ListingItemList Her finner du vel også det bedre utvalget av båter uten motor ... ellers så selger de fleste forhandlerene pakker med motor ... og regner med at stort sett det som du referer til er solgt med motor. ... da brukte båter her borte er vanligvis vanskeligere å selge uten motor. Hva letes det etter, og deretter kan jeg muligens si mer.... Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.