Birchwood 320 Startet 26.Oktober.2003 Link til dette innlegget Startet 26.Oktober.2003 Er det noen som vet om det er vanskelig eller om jeg trenger spesial verktøy for a ta et Bravo 2 drev av båten min.. Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
jan Svart 26.Oktober.2003 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2003 Hei..erfaring med alpha one jeg da.Tror jeg tok den rekkefølgen her:tilta drevet helt ut,løsna så belgene,tok av sugeslangen til kjølinga(kan være litt knotete)..tilta drevet tilbake(pass på så ikke belgene kommer i klem)løsna så begge sylyndrene,en gjennomgående bolt.så er det bare å skru av alle mutterene.6stk.tror jeg det var...nå er det viktig at du har noe under drevet, det er ganske tungt..så er det bare å trekke det forsiktig utover,da skulle det snart være av .pass på pakninger og o ring Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 26.Oktober.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2003 Takker for info.. Men på heile bakplata av og eller... 1 gjennomgående bolt som holder drevet da eller. Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
jan Svart 26.Oktober.2003 Link til dette innlegget Svart 26.Oktober.2003 må understreke at det jeg hadde var alpha one drev..ser nå at du har bravo 2 drev...ikke sikker på hvordan dette er bygd opp ,det jeg ga beskrivelse på er alpha one... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.