Hasla 26 Startet 22.November.2006 Link til dette innlegget Startet 22.November.2006 Heisan er den noen som har noe innstrument panel til yanmar 33,foreks brukt?Det jeg har virker særdeles dårlig.Noen tips på forhånd takk Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Slagskibet Svart 23.November.2006 Link til dette innlegget Svart 23.November.2006 Sliter du med alamer,instrument og kontroll lamper du og ? Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 23.November.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.November.2006 Ja det funger sånn fram og tilbake,jeg stoler ikke på disse lenger.Kunne godt tenkt meg og bytte hele panelet men det må jo helst passe til foreks koblinger og givere. Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Slagskibet Svart 23.November.2006 Link til dette innlegget Svart 23.November.2006 Hadde samme problemet med samme motor. Bare en ting å si-no sabla møkk hele panelet. Vi løste problemet med diverse Mikke Mus løsninger som heller ikke var å stole på. Ordentlig ombygging syntes vi ble for dyrt. Sitér dette innlegget Link to post
MortenK Svart 23.November.2006 Link til dette innlegget Svart 23.November.2006 Jeg pratet med Yanmar Norge for noen år siden og fikk faktisk et nytt (riktignok kassert)instrumentpanel fra dem. De hadde en kasse med "kasserte saker og ting". Jeg ordnet meg et mye bedre panel enn mitt gamle basert på det nye. Ta kontakt, kanskje de har noe som du kan få slik at du kan sette sammen et som virker, kanskje ved å bruke litt fra ditt gamle og litt fra det "kasserte"? Sitér dette innlegget s/y "Arnegrut", Asker Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.