froesak Startet 23.November.2006 Link til dette innlegget Startet 23.November.2006 Skal ha en autopilot til en 18 fot båt med vanlig kabelstyring. Ikke hydraulisk. Er ute etter en pilot som holder den kursen jeg har når den aktiveres. Er ikke ute etter og kunne legge inn rute via plotter. kun for og holde stø kurs Hva skal jeg kjøpe og hva koster en sånn? Sitér dette innlegget Link to post
Larspo Svart 23.November.2006 Link til dette innlegget Svart 23.November.2006 Du bør se etter en sportspilot (du bytter ut styreklokka di). Raymarine har en slik en, husker ikke pris. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 23.November.2006 Link til dette innlegget Svart 23.November.2006 At-le har en sånn selvstyring som du snakker om Larspo. Tror ikke han er helt fornøyd med den enda . At-le ? Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 23.November.2006 Link til dette innlegget Svart 23.November.2006 At-le har en sånn selvstyring som du snakker om Larspo. Tror ikke han er helt fornøyd med den enda . At-le ? Hei. Ja ikke fornøyd Simrad A12R og fungere ikke kobles selvsrtyre. men fikk tilbake fra reparasjon. Venter til neste år. Får se om den er fungere? Har test den går bra forløpig..... At-le Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 23.November.2006 Link til dette innlegget Svart 23.November.2006 Du bør se etter en sportspilot (du bytter ut styreklokka di). Raymarine har en slik en, husker ikke pris. Sportpilot koster ca 9500 kr hos Maritim. Synes det er ok for 18 fot. Hva mener dere det? At-le Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 23.November.2006 Link til dette innlegget Svart 23.November.2006 Du bør nok gå for Simrad AP12R eller AP14R. Har selv AP14H og er godt fornøyd. Veldig mange i trollingmiljøet i både Norge og Sverige har AP12/14R og jeg har bare hørt positiv omtale av disse. Hvis du sjekker Marine Electronics tråden på dette amerikanske forumet forumet vil du også finne mye positiv omtale av Simrad AP12/14. The Hull Truth Det er mye mulig den nye versonen av Sportpilot fungerer, men den er helt ny så det er foreløpig er lite erfaringer å finne på weben om denne. Den gamle sportpiloten var alt for treg og svak. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.