Jump to content

Hei igjen, å lenge siden sist

Ternen32

Recommended Posts

hyggelig og se alle de samme hyggelige menneskene fremdeles er inne om baatplassen.

Har vært totalt borte fra alt som heter båt et års tid nå etter at jeg med meget tungt hjerte måtte selge båten min i fjor og prioritere ny bil og husopppussing i stedet. Men nå er nok nok, er nå i gang med ok pusse opp et par 15 fotere som senere skal legges ut for salg sli at jeg kan få spart opp litt kroner igjen. Kommer vel til å be om litt hjelp fra tid til annen regner jeg med :)

Eier av 1978 Furuholmen 32 Fly.

Ternen sin Blogg: http://ternen.rashani.no/#home

Velkommen tilbake! Alltid like godt når frafalne sjeler vender tilbake :lol::lol: .

Ser stadig eksempler på at dette med båt ikke er noen man bare "slutter med". Det går rett og slett i blodet på en, på godt og vondt! Nåja, mest på godt da....

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Så sant så sant. Har vært en sommer uten båt.. det var forferdelig. Ville kjøpe meg båt igjen nå men hadde ikke mer en 30 000 (ønsker ikke å låne)og bruke, så istede sitter jeg nå med en Nidelv og en Herwa(begge med henger) som skal strigles opp etter beste evne slik at 2 andre kan nyte av å ha nyoppusset båt. Så kan jeg fortsette på neste projekt helt til jeg kommer over noe jeg kan leve med :)

Redigert av celzeron (see edit history)

Eier av 1978 Furuholmen 32 Fly.

Ternen sin Blogg: http://ternen.rashani.no/#home

Sitter og med symaskinen og tutler rett som det er!

Har laget veske til minstejenta..SLÅ DEN! :cool:

Ellers er det kjempe greit når det er en jakke som er flenget eller en bukse som trenger noen sting!

Symaskin er kjekt og ha ting, har egen plass til den i kjelleren!

Setter dog bort sying av nyeute båtputer til proffene, prøver meg muligens på og trekke om de innvendige putene når den tid kommer. Skal ta av de gamlestoffet uten og ødelegge og så får jeg sy til nye og stifte fast!

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...